کد خبر : 1761699 | 25 خرداد 1400 ساعت 12:22 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت گلر تیم‌ملی امید با شکل و شمایل جدید

دروازه بان تیم ملی امید بعد از مدت‌ها در یک مسابقه دوستانه رویت شد.

به گزارش "ورزش سه"، معراج اسماعیلی دروازه بان جوان فوتبال ایران که درسال های گذشته با پیراهن ذوب‌آهن او را دیده ایم و یکی از نفرات تیم ملی امید ایران در رقابت های مقدماتی المپیک هم بود، بعد از مدت ها دیروز برای پیکان به میدان رفت.


اسماعیلی 21 ساله که در فصول گذشته عملکرد خوبی در دروازه ذوب‌آهن اصفهان داشت و بعد از جدایی رشید مظاهری به گلر اصلی این تیم نیز تبدیل شده بود،‌مدت ها جایی در لیگ برتر نداشت اما روز گذشته مقابل پرسپولیس در ترکیب پیکان به میدان رفت.

 

1612397


مهدی تارتار سرمربی پیکان روز گذشته ترجیح داد در بازی دوستانه با پرسپولیس از معراج اسماعیلی درون دروازه تیمش استفاده کند. 


نکته قابل توجه اما در بازگشت اسماعیلی استایل جدید این دروازه بان بود. اسماعیلی با بدنی کاملا فربه شده دیروز برای پیکان به میدان رفت و اضافه وزن او باعث تعجب اهالی فوتبال شد. این دروازه بان البته عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت و چند فرصت خوب گلزنی را نیز از سرخپوشان گرفت اما شمایل جدید او مساله‌ای نیست که بشود کتمانش کرد و به نظر می‌رسد او برای بازگشت به سطح اول فوتبال باید تلاش بیشتری برای تغییر وضعیت جسمانی‌اش انجام بدهد.

 

1612398

دیدگاه‌ها