کد خبر : 1761704 | 25 خرداد 1400 ساعت 12:42 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

امروز، جلسه استیناف برای پرونده سایپا- پیکان

جلسه کمیته استیناف برای بررسی پرونده تعویضی ششم پیکان مقابل سایپا امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

امروز، جلسه استیناف برای پرونده سایپا- پیکان

به گزارش "ورزش سه"، حدود 20 روز از زمان حکم جنجالی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر شدن نتیجه دیدار سایپا و پیکان به سود نارنجی پوشان می‌گذرد. در مسابقه‌ای که پیکان دو بر یک پیروز شده بود، آنها شش تعویض کردند و حالا بعد از حکم کمیته انضباطی با اعتراض پیکان پرونده به کمیته استیناف رفته است.


از این رو طولانی شدن پروسه رسیدگی به این پرونده از سوی استیناف صدای خیلی ها را در آورده است. حالا اما مسئولان کمیته استیناف می‌گویند قرار است امروز(سه‌شنبه) در این خصوص جلسه بگذارند.


مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف درباره زمان رسیدگی به ماجرای دیدار سایپا و پیکان به تسنیم گفته است: «این پرونده زیر نظر آقای صالحی بررسی می‌شود و باید دید در نهایت بررسی‌ها به کجا ختم خواهد شد. ما معمولاً سه‌شنبه‌ها جلسه داریم و قرار است تمامی اعضا جمع شوند و این موضوع به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت حکم مربوط به پرونده دیدار سایپا - پیکان صادر شود.»


وی درباره احتمال تغییر حکم تاکید کرد: «به هر حال این امکان وجود دارد که حکم تغییر کند و شاید هم تغییر نکند. ما ادله‌ها را بررسی خواهیم کرد و طبیعتاً دفاعیات دو تیم هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کمیته استنیاف قطعاً سعی می‌کند که یک حکم عادلانه و قانونی را در مورد پرونده این بازی ارائه کند.»


دادرس در پایان افزود: «قطعاً کمیته استنیاف تلاش می‌کند تا به دور از جنجال و هیجان و براساس قانون و عدالت حکم این بازی را صادر کند.»

دیدگاه‌ها