کد خبر : 1761714 | 25 خرداد 1400 ساعت 13:17 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژنرال تماشاگر دوئل شاگردان عنایتی و ویسی؛

حضور غیرمنتظره قلعه‌نویی در ورزشگاه غدیر (عکس)

شب گذشته مسابقه حساس تیم‌های هوادار تهران و خیبر خرم آباد در رقابت‌های لیگ یک، میهمانان ویژه‌ای روی سکوها داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کوران رقابت و حساسیت بالای نبرد مدعیان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران در مسیر صعود به لیگ برتر، نتیجه مسابقه دیشب هوادار تهران و خیبر خرم آباد می‌توانست در معادلات جدول بسیار حائزاهمیت باشد؛ چرا که پیروزی هوادار می‌توانست صدرنشینی شاگردان عنایتی را تثبیت کند و برد خیبر رقابت صعود را تنگاتنگ‌تر از همیشه می‌کرد و در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ یک جذابیت رقابت‌ها دوچندان می‌شود.

 

اما در نهایت این مسابقه که در ورزشگاه غدیر تهران و به میزبانی بنفش‌پوشان هوادار انجام گرفت، با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید و شاگردان رضا عنایتی با تک گل مجتبی محبوب مجاز موفق به شکست خیبر شدند تا با پیروزی در یک دوئل 6 امتیازی به صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ یک ادامه دهند و همچنان بخت اول صعود به لیگ برتر باشند.

 

 

 

 

این مسابقه حساس میهمانان ویژه‌ای روی سکوهای ورزشگاه غدیر داشت؛ از جمله امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که فرصت اردوی تیمش در تهران را مغتنم شمرده بود و برای تماشای یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ یک به ورزشگاه غدیر مراجعه کرده بود.

 

هم‌چنین علی کریمی مشاور مالک باشگاه خیبر خرم آباد هم از دیگر میهمانان مسابقه دیروز بود که روی سکوها حضور داشت، البته که کریمی و قلعه‌نویی همدیگر را ندیدند و برخوردی میان این دو چهره محبوب فوتبال ایران شکل نگرفت.

دیدگاه‌ها