کد خبر : 1761717 | 25 خرداد 1400 ساعت 13:30 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

پس از تساوی برابر شیلی؛

مسی: پنالتی جریان بازی را تغییر داد

به رغم نمایش برتر آرژانتین و گل خیره کننده مسی، آلبی سلسته در نخستین دیدار خود در کوپا آمه‌ریکا به تساوی 1-1 برابر شیلی دست یافت.

مسی: پنالتی جریان بازی را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتین، موفقش د تا در نیمه نخست بازی برابر شیلی گلی خیره کننده را از روی ضربه آزاد به ثمر برساند اما حتی درخشش مسی هم برای پیروزی آلبی سلسته در این دیدار کافی نبود و در نهایت ادواردو وارگاس توپ برگشتی از ضربه پنالتی که آرتورو ویدال زده بود و دروازه بان آرژانتین برگردانده بود، با ضربه سر وارد دروازه کرد تا دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دهند.

 

1612287

 

مسی که از نتیجه اصلا راضی نبود پس از پایان مسابقه گفت: "ما خونسرد نبودیم، کنترل توپ را در اختیار نداشتیم. بازی برای ما پیچیده شد. باید آرامش خود را حفظ می کردیم و خیلی سریع تر کنترل توپ و بازی را در دست می گرفتیم. آن پنالتی هم جریان بازی را تغییر داد.

می خواستیم که با پیروزی این رقابت ها را آغاز کنیم. برای ما مهم بود که با برد پا به این تورنمنت بگذاریم. مقابل حریف سرسختی بازی کردیم. بازی با اروگوئه هم سخت خواهد بود. دو مسابقه بسیار سخت در آغاز کوپا آمه‌ریکا ."

 

1612420

 

گل مسی برابر شیلی پنجاه و هفتمین گل فوق ستاره آرژانتین و بارسا از روی ضربات آزاد بود. مسی اکنون تنها پنج گل دیگر با رکورد 62 گل از روی ضربه آزاد دیه‌گو مارادونای افسانه ای فاصله دارد.

آرژانتین روز جمعه به مصاف اروگوئه خواهد رفت و مسی در آن مسابقه باید با لوییس سوارز، دوست صمیمی و هم تیمی سابقش در بارسلونا رو به رو شود.

دیدگاه‌ها