کد خبر : 1761724 | 25 خرداد 1400 ساعت 14:07 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

محبوب مجاز و گلی به ارزش 6 امتیاز؛

یک استقلالی ناجی عنایتی در بازی بزرگ هفته

مهاجم باتجربه تیم فوتبال هوادار تهران توانست با تیزهوشی و البته خوش‌شانسی توپ را به تور دروازه خیبر بدوزد و تیمش را پیروز بازی بزرگ هفته در لیگ یک کند.

یک استقلالی ناجی عنایتی در بازی بزرگ هفته

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین گل هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، عجیب‌ترین گل هفته هم بود؛ گلی که از روی یک ضربه ایستگاهی در مصاف تیم‌های هوادار تهران و خیبر خرم آباد به سود شاگردان عنایتی رقم خورد و باعث شد تا یک پیروزی با ارزش در دوئلی 6 امتیازی به سود هوادار رقم بخورد و آن‌ها به صدرنشینی خود در لیگ یک ادامه دهند.

 

گلزن دیشب هوادار، مجتبی محبوب مجاز مهاجم 30 ساله و سابق استقلال بود، او که از آکادمی استقلال کار خود را آغاز کرد و در تیم بزرگسالان هم یک فصل حضور داشت و در دهمین دوره لیگ برتر برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان رفت، توانست سومین گل خود در این فصل از رقابت‌های لیگ یک را با پیراهن تیم هوادار به ثمر برساند و یکی از مهم‌ترین گل‌های فصل را به ثمر رساند.

 

1612459

 

1612460

 

محبوب‌مجاز که برای ارسال توپ از فاصله 40 متری جناح چپ خط حمله تیمش پشت توپ ایستاده بود، توپ را ارسال کرد و با گذر از تمامی بازیکنان حاضر در محوطه جریمه به زمین خورد و احسان ضیایی سنگربان خیبری‌ها در محاسبات خود اشتباه کرد و توپ به تور دروازه خیبر چسبید تا تک گل پیروزی‌بخش هوادار این‌چنین وارد دروازه حریف شود.

دیدگاه‌ها