کد خبر : 1761738 | 25 خرداد 1400 ساعت 15:10 | 31.3K بازدید | 2 دیدگاه

شهاب از کنار تمرین تیم ملی جنب نمی‌خورد (عکس)

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایط حساس فعلی، در کنار ملی پوشان حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با وجود تمامی اتفاقاتی که رخ داد و از میزبانی 3 دیدار دور برگشت مقدماتی جام جهانی بازماند در کشور بحرین حضور یافت و در آستانه بازی حساس امروز با عراق با کسب 3 برد در 3 بازی اخیر خود، سرنوشت صعودش دست خودش قرار دارد.

 

شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که با توجه به حساسیت کار با سفر به بحرین در کنار ملی پوشان حضور دارد، به صورت منظم به مانند اعضای کادر فنی و بازیکنان در تمامی تمرینات نیز با لباس ورزشی حضور یافته و با جدیت و حساسیت خاصی کار بچه های تیم ملی را دنبال می کند.

 

1612504

 

1612505

 

آخرین تمرین تیم ملی در بحرین پیش از بازی امشب با عراق، شب گذشته برگزار شد و طی آن رئیس فدراسیون فوتبال به مانند دیگر تمرین ها از کنار زمین و با لباس ورزشی نظاره گر برنامه هایی بود که اعضای تیم ملی برای ملی پوشان در نظر گرفته بودند.

 

گفتنی است که تیم ملی ایران امشب از ساعت 21 در آخرین بازی خود در منامه به مصاف عراق خواهد رفت؛ نتیجه این دیدار تعیین کننده سرنوشت صعود تیم ملی به دور نهایی جام جهانی قطر است و بی شک در صورت عملی شدنش باید آن را اولین موفقیت دوران مدیریت عزیزی خادم بدانیم.

دیدگاه‌ها