کد خبر : 1761739 | 25 خرداد 1400 ساعت 15:13 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش هواداران به گل خیره‌کننده مهاجم چک؛

زودتر جایزه بهترین گل را به پاتریک شیک بدهید!

روز گذشته در دیدار اسکاتلند و جمهوری چک پاتریک شیک، ستاره جمهوری چک، یک گل شگفت انگیز را به ثمر رساند.

زودتر جایزه بهترین گل را به پاتریک شیک بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، تنها چهار روز از یورو 2020 گذشته است اما به نظر می رسد که رقابت بر سر بهترین گل این تورنمنت پس از گل باورنکردنی و زیبایی که پاتریک شیک درون دروازه اسکاتلند جا داد، به پایان رسیده باشد.

شیک که در دقیقه 42 بازی با یک ضربه سر جمهوری چک را 1-0 برابر اسکاتلند جلو انداخته بود، د رآغاز نیمه دوم برتری چک را به دو گل افزایش داد.

این بازیکن در صحنه گل دوم با استفاده از دید عالی و ذکاوت خود هنگامی که مشاهده کرد دروازه‌بان اسکاتلند به جلو آمده از وسط زمین به توپ ضربه زد و شوت استثنایی او تبدیل به گل شد.

این گل از فاصله 45.5 متری به ثمر رسید تا یک رکورد جدید در مسابقات یورو به ثبت برسد و پاتریک شیک به زننده گل از دورترین فاصله در تاریخ رقابت‌های یورو تبدیل شود.

 

1612502

 

1612128

 

قابل پیشبینی بود که گل شیک هواداران در شبکه های اجتماعی را نیز به وجد بیاورد و علاوه بر تمجید از گل مهاجم جمهوری چک، عکس العمل دیوید مارشال، دروازه بان اسکاتلند، نیز تبدیل به سوژه خنده شد.

 

یکی از کاربران در توییتر نوشته: "جایزه بهترین گل تورنمنت را همین الان به پاتریک شیک بدهید. کسی گلی بهتر از این نمی زند." و بسیاری از دیگر کاربان نیز با او موافقت کرده اند. دیگری نوشته: "به پاتریک شیک تعظیم کنید. بهترین گل تورنمنت بود. برایم مهم نیست از اینجا به بعد چه می شود."

1612499

 

گری لینه کر، کارشناس BBC و ستاره سابق فوتبال، نیز نوشت: "عجب گل شیکی بود"

 

اما مسئولان اکانت FlashScore که گزارش لحظه به لحظه بازی را در توییتر بر عهده داشتند به نظر می رسید که چندان تحت تاثیر گل زیبای شیک قرار نگرفته باشند. این اکانت نوشت: "دیوید مارشال زیادی از دروازه بیرون آمده بود که تیمش توپ را از دست داد و دیوید شیک ساده ترین کار را برای شلیک توپ به دروازه خالی  از فاصله دور انجام داد."

 

این اظهار نظر به نظر برخی کاربران توییتر خنده دار آمده است:

 

1612503

 

"ساده ترین کار! FlashScore تحت تاثیر گل دوم پاتریک شیک قرار نگرفته"

 

1612501

 

"دیوید مارشال و اسکاتلند بیچاره"

 

1612495

 

"دیوید مارشال برابر مایکل جوردن"

 

1612500

 

"شاید وقت آن باشد که دیوید مارشال هافبک اسکاتلند رشته ورزشی خود را تغییر دهد."

 

1612494

 

"دیوید مارشال به طرف دروازه می دود"

 

مارشال در پایان تلاشش برای دفع توپ در تور دروازه گیر افتاد تا این موضوع هم مورد انتقاد و همچنین دستمایه خنده کاربران در فضای مجازی قرار بگیرد.

یکی از کاربران توییتر به همراه انتشار عکسی از دیوید مارشال که به خط وسط زمین نزدیک تر بود تا خط دروازه، نوشت: "یک نفر به من توضیح بدهد مارشال آنجا چه غلطی می کند."

 

1612497

 

دیوید شیک هم در مصاحبه بعد از بازی خود گفت که از ابتدای بازی متوجه شده بود که دروازه بان اسکاتلند مدام از درون دروازه بیرون می آید: "من او را دیدم که بیرون آمده بود. در نیمه اول منتظر بودم که این موقعیت پیش بیاید. حواسم بود که کجا می ایستد."

دیدگاه‌ها