کد خبر : 1761746 | 25 خرداد 1400 ساعت 15:05 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

حمله لهستانی ها به ستاره بایرن

3 از 10؛ موج انتقادات از بهترین مهاجم جهان

شکست دیروز لهستان از اسلواکی حتی روبرت لواندوفسکی را نیز زیر تیغ تیز انتقادات قرار دارد.

3 از 10؛ موج انتقادات از بهترین مهاجم جهان

به گزارش "ورزش سه"، لهستان دیروز کار خود در یورو 2020 را با شکست غیرمنتظره مقابل اسلواکی شروع کرد. کمتر کسی تصور می کرد که لهستان با داشتن ستاره ای چون روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر دنیا در نهایت 1-2 بازنده باشد.

انتظارات از لهستان بسیار بالا بود و همین قضیه باعث شد تا رسانه های این کشور واکنشی تند به این شکست نشان دهند.

 

 

1612454

 

 

نشریه "Przeglad Sportowi" به روبرت لواندوفسکی نمره 3 از 10 را دارد و او را همراه با شزنی ضعیف ترین بازیکن زمین عنوان کرد. در بخشی از مقابله انتقادی از لواندوفسکی آمده است:« باید این سوال را مطرح کرد که حضور لواندوفسکی در زمین تصمیم درستی بود یا خیر؟ بله؛ به او پاس های مناسبی نرسید ولی دو بار هم که پاس مناسبی دریافت کرد، به بدترین شکل ممکن توپ را از دست داد.»

 

 

1432222

 

 

شزنی هم از تیغ تیز انتقادات دور نماند. گلر یوونتوس کمتر از حد انتظارات ظاهر شد:« گل اول روی اشتباه بریژنسکی و گیلیک به ثمر رسید ولی گل دوم گل به خودی شزنی بود و او وارد تاریخ لهستان به عنوان نخستین دروازه بانی که گل به خودی می زند، شد. اتفاقی قابل تاسف.»

 

پائولو سوسا نیز که ژانویه 2021 به عنوان سرمربی لهستان انتخاب شد نیز مورد انتقاد قرار گرفته است:« سوسا از همان ابتدا با متد کاری اش همه را شگفت زده کرد. او از ماه مارس باید تیمش را می شناخت و البته که در تیم باشگاهی و پس از هفته ها و روزها کار با بازیکنانش احتمالا می توانست نتایج بهتری کسب کند اما این شکست در سنت پترزبورگ یک فاجعه بود.»

 

دیدگاه‌ها