کد خبر : 1761749 | 25 خرداد 1400 ساعت 16:10 | 50.1K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان در آستانه تمدید

مدیر ورزشی سویا آینده راموس را لو داد

مونچی مدیر ورزشی سویا فاش ساخت که سرخیو راموس در مذاکره با رئال برای تمدید قرارداد است.

مدیر ورزشی سویا آینده راموس را لو داد

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که صحبت پیرامون آینده کاپیتان و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به یک دغدغه و نگرانی بزرگ برای هواداران رئال مادرید تبدیل شده است. با این حال گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید و سرخیو‌ راموس در راه تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند و به نوعی اوضاع ناامید کننده به نظر می‌رسد.

 

 

1612522

 

 

طی هفته های اخیر بسیاری از رسانه‌های معتبر گزارش دادند که راموس به دنبال عقد قرارداد دو ساله با رئال مادرید شده اما فلورنتینو پرز رئیس باشگاه با این مسئله مخالف است. 

 

هفته گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که راموس از باشگاه سابق خود سویا پیشنهادی 5 ساله با دستمزد 7 میلیون یورو خالص دریافت کرده است. سویا حاضر است برای بازگرداندن راموس مبلغی بالا هزینه کند که از سوی دسته ای از هواداران سویا با استقبال مواجه نشد.

 

 

1612523

 

 

 در حالی که شایعات حکایت از بازگشت احتمالی راموس به سویا می دادند، مونچی مدیر ورزشی این باشگاه در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد به راموس گفت:« سرخیو بازیکن رئال است و تا جایی که مطلع شده ام، او در حال مذاکره با باشگاهش برای تمدید قرارداد است. فکر می کنم او در رئال ماندنی خواهد شد. فقط همین را می توانم بگویم.»

 

دیدگاه‌ها