کد خبر : 1761759 | 25 خرداد 1400 ساعت 17:11 | 82.2K بازدید | 5 دیدگاه

فعلا فقط تیم ملی

امباپه: با احترام، پی اس جی مورد علاقه‌ام نیست

کیلیان امباپه و پی اس جی وارد تنشی شده اند که مشخص نیست به کجا خواهد رسید.

امباپه: با احترام، پی اس جی مورد علاقه‌ام نیست

به گزارش "ورزش سه"، ارتباط بین کیلیان امباپه و باشگاه پی اس جی به نظر می رسد که وارد تنش شده است. اظهارنظر هر دو طرف در روزهای اخیر نشان می دهد که به فاصله یک سال تا پایان قرارداد ستاره فرانسوی، تنش ها اوج گرفته است.

 

هفته گذشته بود که ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در مصاحبه ای تند تاکید کرد که هرگز برای فروش امباپه(به رئال) وارد مذاکره نخواهند شد و اطمینان داد که او به عنوان بازیکن آزاد نیز از پی اس جی جدا نمی شود تا مشخص شود که باشگاه پاریسی تحت مالکیت دولت قطر، از تمدید قرارداد امباپه اطمینان دارد.

الخلیفی همچنین به امباپه هشدار داد که اجازه ندارد در نقل و انتقالات دخالت کند و خود باشگاه بهتر می داند که چه بازیکنانی را باید جذب کند.

 

 

1609904

 

 

امباپه به وضوح از حرف های الخلیفی دلخور است و در مصاحبه قبلی خود گفت که هرگز برای باشگاه تعیین تکلیف نکرده است. او همچنین گفت که از حضور در پی اس جی راضی است ولی نمی داند این باشگاه بهترین جای ممکن برای ادامه فوتبالش است یا خیر.

 

امباپه در مصاحبه امروز خود نیز ادعای قبلی را تکرار کرد:« باید دوباره تاکید کنم که هرگز از لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه نخواسته ام که بازیکن خاصی را جذب کند. من بازیکن فوتبال هستم و تمرکز درون زمین است نه فعالیت های بیرون زمین باشگاه.»

 

 

1608758

 

 

امباپه در مورد آینده اش نیز گفت:« با احترام به پی اس جی، باشگاهی که تحت قرارداد با آن هستم، باید بگویم که باشگاه برایم فعلا ابدا اهمیتی ندارد و تمام توجهم به تیم ملی فرانسه و موفقیت در یورو 2020 است. پی اس جی الان موضوع مورد علاقه ام نیست.»

 

آینده امباپه همچنان در هاله ای از ابهام است و شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه باشگاه پی اس جی روی جذب رونالدو در صورت اصرار به جدایی امباپه نظر مثبت دارد.

دیدگاه‌ها