کد خبر : 1761809 | 25 خرداد 1400 ساعت 21:03 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

سنول گونش: کاش از ایتالیا امتیاز می گرفتیم

سنول گونش، سرمربی تیم ملی ترکیه ابراز امیدواری کرد تیمش در مقابل ولز بهتر نتیجه بگیرد.

سنول گونش: کاش از ایتالیا امتیاز می گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه که در اولین دیدار خود با سه گل مغلوب ایتالیا شد، فردا در دومین دیدار خود به مصاف ولز خواهد رفت. سنول گونش، سرمربی باتجربه تیم ملی ترکیه در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد باید در پایان دور گروهی در مورد عملکرد تیمش قضاوت شود.

 

سنول گونش گفت: "در اولین بازی خود مغلوب شدیم، اما هر روز یک آغاز جدید است. فردا بازی جدیدی را شروع می کنیم، مسابقه اول از نظر امتیاز و بازی خوب نبود، اما ما انتظار داریم فردا یک بازی خوب ارائه داده و نتیجه بهتری بگیریم. ممکن است در مسابقات گروهی خیلی خوب شروع کرده و بعد دچار افت شوید. تیم هایی بودند که خیلی خوب شروع کرده، عالی بازی کردند و از گروه هم صعود کردند، اما به سرعت حذف شدند.

 

1612610

 

در اولین بازی ایتالیا بهتر بود و ما هم بد بودیم. اما من بازی هلند و اوکراین را تماشا کردم و جریان آن مسابقه پرفراز و نشیب بود. اگرچه اسپانیا خیلی خوب بازی کرد، اما نتوانست نتیجه مورد نظر خود را کسب کند. اگر از ایتالیا امتیاز می گرفتیم بهتر بود، اما این اتفاق رخ نداد.

 

با توجه به اینکه جوانترین تیم این گروه هستیم، تجارب زیادی خواهیم کرد و وقتی مرحله گروهی تمام شد می توان در مورد عملکرد ما قضاوت کرد. وقتی نتیجه خوب نباشد ممکن است تغییراتی در ترکیب رخ دهد. آنچه که انتظار داشتیم در بازی اول ندیدم، اما حالا تیم ما وضعیت بهتری دارد."

دیدگاه‌ها