کد خبر : 1761816 | 25 خرداد 1400 ساعت 21:50 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: نتایج خوب ما اصلا تصادفی نیست

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، می گوید نتایج فوق‌العاده این تیم اصلا تصادفی نیست.

بونوچی: نتایج خوب ما اصلا تصادفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در حالی فردا شب در دومین بازی خود به مصاف سوئیس خواهد رفت که آنها در اولین بازی خود به شکل مقتدرانه و با سه گل ترکیه را شکست داده بودند؛ این در حالی است که سوئیس با وجود ارائه یک نمایش برتر، مقابل ولز با تساوی 1-1 متوقف شد.

 

لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، پیش از بازی این تیم مقابل سوئیس گفت: "آدرنالین همان چیزی است که به عطش ما دامن می زند و من نمی توانم منتظر این بازی باشم. این گروه دارای بزرگترین روحیه تیمی است که من تاکنون دیده ام. در طول سال ها، بازیکنان زیادی بوده اند که در اینجا حضور پیدا کرده اند و حتی یک بار هم لحظه بدی وجود نداشته است.  وقتی بچه های جدید می توانند بیایند و بلافاصله در تیم جا بیفتند، این بدان معنا است که این تیم واقعاً متحد است.

 

 

1612628

 

 

نتایج خوب تیم ملی ایتالیا اصلاً تصادفی نیست. ما باید متواضع باقی بمانیم و همین گونه به کار خود ادامه دهیم. انگیزه به تیم ملی بازگشته و مربی شایسته اعتبار زیادی است. ما از یک دوره تاریک در آتزوری خارج شدیم."

 

دیدار برابر سوئیس: "آنها مدتهاست که با هم کار می کنند، بازیکنان مهمی دارند و شایسته احترام هستند.  بیش از هر چیز، آنها شایسته نهایت تمرکز ما هستند. من همچنین از دیدن بازی تیم ملی انگلیس و تمایل آنها برای پیروزی نیز تحت تاثیر قرار گرفتم."

 

 

1612627

دیدگاه‌ها