کد خبر : 1761824 | 25 خرداد 1400 ساعت 22:33 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اردن به نفع ایران و سایر رقبا

تیم ملی فوتبال اردن در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی با شکست برابر استرالیا، از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اردن در آخرین بازی خود در دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف استرالیا رفت که این بازی با یک گل به سود سرزمین کانگوروها به پایان رسید.


در این بازی که تا دقیقه 75 بدون گل دنبال می شد، ارسال کرنر مارتین بویل به روی دروازه با ضربه سر هری سوتار مدافع پیش تاخته تیم استوک سیتی انگلیس همراه شد و این توپ دور از دستان معتاض یاسین گلر اردنی ها وارد دروازه شد.

 

 

1612654

 

 


اردن که برای صعود به دور بعدی نیازمند پیروزی بود، در ادامه نتوانست کاری از پیش ببرد و حتی موسی الطماری بازیکن اردن در دقایق پایانی به دلیل خطای خشن، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد تا اردنی ها دقایق اندک باقی مانده را 10 نفره ادامه دهند.


در نهایت این بازی با همان یک گل به سود استرالیا به پایان رسید و این تیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. اردن نیز با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفت ولی پس از حذف نتایج تیم آخر این گروه، آنها با 8 امتیاز هیچ شانسی برای راهیابی به دور سوم و اصلی مقدماتی جام جهانی ندارند.

 

1612653

 


این نتیجه به سود ایران و سایر رقبایی است که به دنبال قرار گرفتن در جمع برترین تیم های دوم هستند. دیدار ایران و عراق که تا دقیقه 73 با یک گل به سود ایران در جریان است، در صورتی که با نتیجه تساوی نیز به پایان برسد، مانع از راهیابی ایران به دور بعدی نمی شود شاگردان اسکوچیچ می توانند به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی شوند.

دیدگاه‌ها