کد خبر : 1761830 | 25 خرداد 1400 ساعت 23:11 | 443K بازدید | 25 دیدگاه

علی دایی اولین پست را در اینستاگرام گذاشت؛

واکنش ها به صعود مقتدرانه یوزهای ایرانی (عکس)

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و صدرنشینی در گروه C، چهره‌های مختلف فوتبالی و غیرفوتبالی واکنش‌هایی را در صفحات شخصی خود داشتند.

واکنش ها به صعود مقتدرانه یوزهای ایرانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تک گل سردار آزمون در نیمه نخست جدال تیم‌های ملی ایران و عراق باعث شد تا سفر پرماجرای ایران به منامه بحرین برای انجام چهار مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز در مسیر صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی، با موفقیت به پایان برسد و چهار پیروزی دستاورد شاگردان اسکوچیچ از سفر به بحرین باشد و آن‌ها مقتدرانه در منامه جشن صعود خود به دور نهایی را برپا کنند.

 

به جز صعود، شکستن طلسم 10 سال نبردن عراق در یک مسابقه رسمی دستاورد دیگری بود که امشب یوزهای ایرانی در مقابل سبزپوشان عراقی موفق به کسب آن شدند تا پیروزی امشب شاگردان اسکوچیچ ارزشی دوچندان پیدا کند؛ پس از دمیده شدن سوت پایان مسابقه توسط داور ازبکستانی، چهره‌های ورزشی و غیرورزشی در صفحات مجازی خود واکنش‌های مختلفی به پیروزی تیم ملی و صعود یوزهای ایرانی داشتند.

 

شما می‌توانید در ادامه واکنش‌ها به صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی را دنبال کنید:

 

 

 

02:15 باشگاه سپاهان هم با انتشار این پست صعود تیم ملی را تبریک گفت

 

1612786

 


 

01:01 - بهرنگ علوی هم جزو هنرمندانی بود که به پیروزی تیم ملی ایران واکنش داشت و او تصویر خود در کنار سردار آزمون و مهدی طارمی را منتشر کرد و این‌چنین صعود تیم ملی را تبریک گفت.

 

1612767

 


 

00:55 - نوید محمدزاده یکی از چهره‌های سرشناس سینمای ایران، با بازنشر پست اینستاگرامی علی دایی و قرار دادن قلب‌های قرمز، سفید و سبز واکنش جالب و متفاوتی به پیروزی تیم ملی ایران داشت.

 

1612768

 


 

00:51 - ترانه علیدوستی بازیگر نام‌آشنای سینمای ایران و دختر حمید علیدوستی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در استوری اینستاگرامی خود به تماشای مسابقه در حین فیلمبرداری فیلم جدید خود اشاره کرد و این‌چنین به دوئل ایران و عراق واکنش داشت.

 

1612766

 


 

00:48 - مهدی مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران یکی از دیگر چهره‌های سرشناسی بود که بلافاصله پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل عراق، به درخشش شاگردان اسکوچیچ واکنش نشان داد و صعود آن‌ها را تبریک گفت.

 

1612741

 


 

00:44 - مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که امشب از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود بود، پست تبریکی را به مناسبت صعود تیم ملی در صفحه خود بارگذاری کرد.

 

1612742

 


 

00:41 - علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود، به صعود تیم ملی واکنش نشان داد.

جهانبخش در پیام اینستاگرامی خود نوشته است: اول از همه خدا شکر برای ۴ برد پشت سر هم،این نسل از  فوتبال ملی کشورمون تمام تلاشش رو‌برای شادی مردم عزیز کشورمون‌ انجام میده و تو این روزهای سخت زندگی معیشتی این وظیفه رو داریم که برای شادی شما از جونمون مایه بزاریم، ‌‌. افتخار پوشیدن شماره ی ۷ تیم ملی همیشه از بچگی یک آرزو بوده برای من و با تمام وجودم افتخار می‌کنم که بعد از این همه بازیکن های بزرگ تو نسل های مختلف که این شماره رو بر تن کردن به این مهم دست پیدا کردم. برای این تیم دعا کنید و انرژی مثبت بفرستید که بتونیم در تورنمنت های پیش رو هم دلتون رو شاد کنیم.

 

1612740

 



00:35 - کری‌خوانی سفیران بریتانیا بر سر صعود ایران و عراق!

پیش از شروع این بازی، «استفن هیکی» سفیر بریتانیا در عراق با انتشار پیامی از تیم ملی عراق حمایت و برای این تیم در بازی با ایران آرزوی موفقیت کرد.

 

1612738

 

دقایقی بعد، «راب مک ایر» سفیر بریتانیا در ایران پاسخ همتای خود در عراق را با این متن به زبان فارسی و انگلیسی داد: «خیلی امیدوار نباشید، صبر کنید و ببینید قهرمانان فوتبال ایران چگونه در این بازی پیروز می‌شوند!

 



00:22 - روزنامه ایران ورزشی با تیتر «صعود بی‌حرف» در چاپ چهارشنبه خود به صعود تیم ملی ایران به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی واکنش داشته است.

 

1612733

 


 

00:17 - بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنشی متفاوت نسبت به پیروزی و صعود تیم ملی درباره عملکرد ملی‌پوشان گفت: همین چند ماه پیش بود که حیدر بهاروند اسکوچیچ را با مبلغی غیر قابل مقایسه با مربیان قبلی به استخدام تیم ملی کشورمان درآورد، در آن زمان کمتر کسی متوجه ارزش‌های فنی اسکوچیچ بود؛ حالا با گذشت چندماه و بعد از چند بازی دوستانه و چند بازی رسمی و نتایج درخشان، ارزش این انتخاب مشخص شد.

 



00:09 - مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی صعود تیم ملی ایران را تبریک گفت؛ در پیام او آمده است:

پیروزی مقتدرانه تیم‌ملی فوتبال ایران بر عراق، پایان بخش اول ماموریتی دشوار و آغازگر مسیری جدید در روند رو به رشد فوتبال ملی ایران است.

نتایج دور رفت و سلب میزبانی از ایران برای دیدارهای برگشت مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی، شرایطی نفس‌گیر را برای تیم‌ ملی به‌وجود آورد. با این وجود برنامه‌ریزی، پشتیبانی خوب، غیرت و اقتدار ملی‌پوشان، تلاش عوامل فنی و از سویی دعای خیر مردم، پیروزی‌های بزرگی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ورزشی به‌ویژه تیم‌ ملی فوتبال که موجب شادی ملت شریف ایران شدند از خداوند برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و اطمینان دارم به لطف پروردگار و همدلی کلیه عوامل تیم، راه موفقیت تیم‌ ملی فوتبال کشورمان، برای رسیدن به جام‌جهانی، در سومین حضور متوالی، با عزت تداوم خواهد داشت.

 

1612719

 



00:01 - محمد محبی هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که در دیدار رفت مقابل تیم ملی عراق فرصت بازی داشت و امشب در لیست تیم ملی حضور نداشت، در استوری اینستاگرام خود به صعود یوزهای ایرانی واکنش نشان داد و تبریک گفت.

 

1612718

 



23:55 - کاوه رضایی که امشب به صورت تعویضی مقابل عراق به میدان آمد و نمایش خوبی هم داشت، پس از پایان بازی در صفحه اینستاگرامی خود پستی منتشر کرد و به شکلی متفاوت به صعود تیم ملی واکنش داشت.

 

1612717

 



23:47 - مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران پس از شکست تیم ملی عراق، در صفحه اینستاگرامی خود پستی با تصویر خود در کنار سردار آزمون منتشر کرد و صعود تیم ملی را تبریک گفت.

 

1612700

 


 

23:43 - باشگاه پیکان تهران هم در پیامی صعود تیم ملی را تبریک گفت. در پیام خودروسازان آمده است:«کسب چهار پیروزی متوالی و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال اتفاقی بزرگ است که با همت و درایت همه مسئولان فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ و اعضای کادرفنی و البته درخشش خیره کننده جوانان برومند ایران زمین حاصل شد.

 

ستاره های تیم ملی امشب، دل میلیون ها ایرانی را شاد کردند و شور و نشاط را بار دیگر به جامعه تزریق کردند. خدا قوت شان بدهد و انشاالله این موفقیت ها در مرحله بعد منجر به صعود تاریخی دیگری به جام جهانی برای فوتبال ایران شود.»

 



23:41 - نیلوفر اردلان کاپیتان سابق تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان ایران در پیامی اینستاگرامی به پیروزی شاگردان اسکوچیچ واکنش نشان داد و از آن‌ها بابت عملکرد خوب‌شان تعریف و تمجید کرد.

 

1612697

 



23:39 - خسرو حیدری مدافع سابق ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال به مردم ایران صعود تیم ملی را در صفحه اینستاگرامی خود تبریک گفت.

 

1612696

 



23:36 - یاسمن فرمانی ستاره تیم ملی فوتبال زنان و همسر علی قلی‌زاده، در پستی اینستاگرامی با تصویر خود در کنار همسرش، به پیروزی تیم ملی واکنش متفاوتی داشت.

 

1612695

 



23:34 - مهدی تارتار سرمربی پیکان هم صعود تیم ملی به دور بعدی مقدماتی جام جهانی را تبریک گفت.

 

1612693

 



23:31 - هروویه میلیچ ستاره کروات تیم فوتبال استقلال، به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ هم‌وطن خود واکنش نشان داد و آن را به سرمربی اهل کرواسی تیم ملی تبریک گرفت.

 

1612692

 



23:28 - مهدی قایدی ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال به صعود تیم ملی واکنش نشان داد.

 

1612689

 



23:25 - علیرضا طلسیچی خواننده پاپ هم در صفحه اینستاگرامی خود به پیروزی و صعود تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

 

1612685

 



23:19 - اکبر محمدی مدیرعامل پیکان که کاشف سردار آزمون در تیم ملی جوانان محسوب می‌شود اینطور به صعود تیم ملی واکنش نشان داد.

 

1612680

 



23:18 - واکنش صفحه اینستاگرامی AFC به سرگروهی و صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به دور نهایی مقدماتی جام جهانی

 

1612679

 



23:12 - کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران به زیبایی عراق را کنار زد و صعود کرد

سایت AFC در واکنش به این برد بزرگ تیم ملی کشورمان نوشت: تیم ملی ایران به زیبایی تمام عراق را کنار زد و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد. سردار آزمون قهرمان این بازی بود و موفق شد گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند.

تیم ملی ایران بعد از سرگیری مسابقات انتخابی جام جهانی نشان داد تحولی بزرگ در این تیم رخ داده و هر 4 بازی خود را به پیروزی رسید تا به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند.

 

1612675

 

 


 

23:06 - تبریک توییتری وزیر ارتباطات برای پیروزی تیم ملی مقابل عراق

 

1612674

 


 

23:06 - تبریک توییتری وزیر ارتباطات برای پیروزی تیم ملی مقابل عراق

 

1612670

 


 

1612667

 

 

23:04 - سردار آزمون به سرعت پس از پایان مسابقه استوری در صفحه اینستاگرامی خود گذاشت و برای عراقی‌ها کری‌خوانی کرد؛ او نوشت: «بازی آسانی بود!»

 

 


 

 

1612668

 

23:00 - علی دایی اسطوره فوتبال ایران اولین چهره‌ای بود که بلافاصله پس از پایان بازی به پیروزی ملی‌پوشان فوتبال ایران واکنش نشان داد و صعود آن‌ها را تبریک گفت.

دیدگاه‌ها