کد خبر : 1761857 | 26 خرداد 1400 ساعت 01:23 | 66.6K بازدید | 4 دیدگاه

بازتاب گلزنی سردار در رسانه های روسیه

وب سایت های روسی در اخبار متفاوتی به تک گل سه امتیازی سردار آزمون مهاجم زنیت در دیدار با عراق پرداختند.

بازتاب گلزنی سردار در رسانه های روسیه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه روند خوب خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی، به لطف تک گل سردار آزمون از سد عراق گذشت و با 18 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه سوم، راهی مرحله سوم و نهایی مقدماتی جام جهانی شد. تک گل سردار که 3 امتیاز شیرین را به حساب ایران واریز کرد، در رسانه های روسیه بازتاب زیادی داشت.


وب سایت چمپیونات روسیه با تیتر "گل آزمون پیروزی ایران مقابل عراق را به ارمغان آورد" نوشت: در دقیقه 35، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و زنیت تنها گل این دیدار را به ثمر رساند. در نیمه دوم آزمون کارت زرد گرفت. ایرانی ها 18 امتیاز کسب کردند ، در گروه C مقام اول را کسب کردند و به دور سوم مسابقات مقدماتی صعود کردند.


وب سایت sport-express نیز با تیتر "گل آزمون به تیم ملی ایران کمک کرد تا عراق را شکست دهد و بلیط جام ملت های آسیا را بدست آورد" نوشت: تیم ملی ایران در دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل بازی توسط سردار آزمون مهاجم زنیت به ثمر رسید. ایران با 18 امتیاز در گروه C با یک امتیاز بالاتر از عراق قرار گرفت. بنابراین ، ایرانی ها به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 رسیدند و بلیط مسابقات نهایی جام ملت های آسیا - 2023 را بدست آوردند.

 


وب سایت ساکر نیوز نیز تیتر "گل آزمون ایران را به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 می رساند" را انتخاب کرد و در ادامه ذکر کرد: در دیدار دهم از مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر تیم ملی عراق را شکست داد. تنها گل بازی در دقیقه 35 بازی توسط سردار آزمون مهاجم زنیت به ثمر رسید.

 

1612771

 

به لطف این پیروزی، ایران در گروه C مقام اول را کسب کرد و بلیط مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2022 را از آن خود کرد. همچنین، ایرانی ها راهی مسابقات نهایی جام ملت های آسیا 2023 شدند.


سایت  nevasportنوشت "ازبکستان به جام جهانی 2022 راه پیدا نکرد، آزمون ایران را به مرحله بعدی انتخابی رساند". این سایت در ادامه یادآور شد: حتی یک تیم از اتحاد جماهیر شوروی سابق نتوانست به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی راه یابد. ترکمنستان در گروه خود سوم شد، همانطور که قرقیزستان با هدایت الکساندر کرستینین مربی روسی به همین رتبه رسید. تاجیکستان و ازبکستان در رده دوم قرار گرفتند اما در جمع 5 تیم برتر دوم گروه ها قرار نگرفتند. ازبک ها شانس خود را برای کسب مقام اول از دست دادند و امروز مقابل عربستان 0 بر 3 شکست خوردند. ایران نیز با تک گل سردار آزمون عراق را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

 

1612770


رسانه metaratings نیز در این مورد نوشت: "آزمون در برابر عراق، یک گل برای ایران زد". این سایت در ادامه اینگونه به بازی ایران پرداخت: سردار آزمون در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقابل عراق، یک گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساند. این بازی در ورزشگاه بین المللی شیخ خلیفه برگزار شد. مهاجم زنیت ایرانی ترکمن الاصل در دقیقه 35 بازی یک گل به ثمر رساند. آزمون 26 ساله در 24 مسابقه فصل گذشته لیگ روسیه شرکت کرد که در آنها 19 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

دیدگاه‌ها