کد خبر : 1761879 | 26 خرداد 1400 ساعت 09:04 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

پس از پیروزی برابر آلمان؛

دشان: این مسابقه در حد نیمه‌نهایی یا فینال بود

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، معتقد است که این تیم در پیروزی برابر آلمان در زمین بسیار راحت بود.

دشان: این مسابقه در حد نیمه‌نهایی یا فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته فرانسه موفق شد در نخستین دیدار خود در یورو، 1-0 برابر آلمان به پیروزری برسد. گل به خودی متس هوملس قهرمان جهان را پیروز این میدان کرد هر چند کیلیان امباپه و کریم بنزما دو گل دیگر هم برای فرانسه زدند که هر دو آفساید اعلام شد.

دشان پس از پایان مسابقه گفت: "ما برابر یک حریف بسیار خوب، عالی بازی کردیم. می دانستم که بازیکنانم آماده خواهند بود و ما برای نبرد حاضر بودیم.

چندان با زدن گل دوم که خیال ما را راحت می کرد، فاصله نداشتیم، اما در نیمه دوم زیاد به زحمت نیفتادیم. این یک مسابقه خیلی سخت و نمایشی از کیفیت و استعداد بود."

 

1612804

 

آفساید اعلام شدن گل های امباپه و بنزما در نیمه دوم، در پایان بازی دیگر چندان اهمیتی نداشت چرا که فرانسه توانست سه امتیاز بسیار مهم این بازی را در گروه موسوم به مرگ که شامل پرتغال و مجارستان نیز می شود، کسب کند.

 

دشان افزود: "این اولین مسابقه ما بود اما می توانست نیمه نهایی یا فینال باشد. مسلم است که با توجه به گروهی که داریم گرفتن این سه امتیاز در اینجا موضوع بسیار مهمی است.

با کیفیتی که تیم آلمان دارد، این پیروزی بسیار به نفع ما خواهد بود."

 

1612807

 

پل پوگبا در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این پاس بیرون پای زیبای پوگبا بود که هرناندز را صاحب توپ کرد و سپس ضربه والی هرناندز با برخورد به هوملس درون دروازه نویر جا گرفت.

 

پوگبا درباره این بازی گفت: "نمایش تیمی مهمترین چیز است. بدون تیم من هم نمی توانستم خوب بازی کنم. ما همه تلاشی که لازم بود را ارائه دادیم.

ما در زمین بازی روی کار خودمان تمرکز کردیم. ما می دانیم که باید در حد و اندازه های عنوان قهرمانی جهان‌مان ظاهر شویم. وقتی قرار است به زحمت بیفتیم و تحت فشار قرار بگیریم، ما به عنوان یک تیم این کار را می کنیم و ما با هم حمله می کنیم و با هم دفاع می کنیم."

 

 

دیدگاه‌ها