کد خبر : 1761896 | 26 خرداد 1400 ساعت 10:12 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست آلمان برابر فرانسه؛

کروس: ما خوب و قابل قبول بازی کردیم

آلمان شب گذشته در نخستین بازی خود در یورو 2020 برابر فرانسه 1-0 شکست خورد.

کروس: ما خوب و قابل قبول بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آلمان و فرانسه در حالی با گل به خودی متس هوملس در نیمه اول به سود شاگردان دشان به پایان رسید که ستاره های خط حمله فرانسه دو بار در نیمه دوم موفق به باز کردن دروازه نویر شدند اما داور اسپانیایی این دیدار هر دو گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 

1612835

 

تونی کروس، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، پس از این مسابقه گفت: "من فکر می کنم که ما بخش اعظم آنچه را که برای این بازی برنامه ریخته بودیم، در زمین پیاده کردیم.

به نظرم بازی خوب و قابل قبولی ارائه دادیم و شانس کافی برای زدن یک گل را ایجاد کردیم. یک گل از روی بدشانسی سرنوشت بازی را مشخص کرد."

 

1612836

 

یوشوا کیمیچ، دیگر ستاره مانشافت، نیز در باره این شکست گفت: "ما تیم بدتر میدان نبودیم، بر بازی تسلط داشتیم و روی یک بدشانسی بسیار بسیار بزرگ گل دریافت کردیم و عقب افتادیم. غیر از این هر دو طرف شانس های نسبتا کمی برای گلزنی داشتند.

ما دست به ریسک همه جانبه نزدیم و بازی را کاملا باز نکردیم. واقعا جای افسوس دارد. مستحق یک امتیاز بودیم.

ما از آن سطح برخورداریم که بتوانیم با تیم های بزرگ برابری کنیم. فرانسه تیم بزرگی است و بخت اول قهرمانی در این تورنمنت است. و ما باید در بازی بعدی نشان دهیم که ما هم یکی از بخت های قهرمانی هستیم."

 

1612776

 

در دیگر بازی این گروه پرتغال موفق شد با دبل کریستیانو رونالدو مجارستان را 3-0 شکست دهد. آلمان در دیدار بعدی خود روز شنبه باید با رونالدو و یارانش رو به رو شود و سپس چهارشنبه هفته بعد به مصاف مجارستان می رود.

شاگردان یوآخیم لوو حالا برای صعود از مرحله گروهی، چاره ای جز پیروزی در دو بازی باقیمانده ندارند.

دیدگاه‌ها