کد خبر : 1761902 | 26 خرداد 1400 ساعت 10:42 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نمایش ناامیدکننده برابر کرواسی؛

کین: جایگاهم در ترکیب انگلیس تضمین‌شده نیست

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، می گوید که اینطور نیست که او غیرقابل لمس باشد و ممکن است جایگاه خود را از دست بدهد.

کین: جایگاهم در ترکیب انگلیس تضمین‌شده نیست

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس پس از پیروزی 1-0 برابر کرواسی اکنون برای دومین بازی خود در یورو 2020 برابر اسکاتلند آماده می شود. کاپیتان انگلیس در 55 بازی برای تیم ملی این کشور 34 گل به ثمر رسانده و در حال حاضر در لیست گلزنان برتر سه شیرها در طول تاریخ، در رده ششم قرار دارد.

اما کین در پیروزی روز یکشنبه انگلیس برابر کرواسی روز ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت و در نهایت جای خود را در زمین بازی به جود بلینگام جوان داد. دومینیک کالورت-لوین نیز دیگر مهاجم تیم ملی انگلیس است که برای دست و پا کردن جایگاهی در ترکیب ثابت سه شیرها برای خود، به شدت به کین فشار می آورد.

 

1612840

 

با وجود این نمایش ضعیف، همگان اطمینان دارند که هری کین جمعه شب برابر اسکاتلند نیز پیشاپیش دیگر بازیکنان تیم ملی انگلیس به زمین خواهد رفت، هر چند کین می گوید که باور ندارد از جایگاهی تضمین شده در ترکیب تیم ملی انگلیس برخوردار است.

کین در پاسخ به این سوال که آیا او در ترکیب انگلیس غیرقابل حذف است، گفت: "این سوال را باید از گرت ساوت گیت بپرسید اما من این موضوع را به این شکل نمی بینم.

تصمیم گیری در این مورد با من نیست. من تا جایی که می توانم سخت تمرین می کنم تا بتوانم بازی کنم. هدف این است که تلاشم را بکنم و پیشاپیش پسرها به زمین بروم و بازی را ببریم.

ما رقابت زیادی برای پست های مختلف داریم. دومینیک آمده و عالی کار کرده است. برای من موضوع مهم هر روز تمرین کردن در حد و اندازه های استانداردهایم است، تلاش کردن برای بهترین بودن و کمک کردن به تیم تا جایی که در توانم است.

به نظرم این کاری است که در حال حاضر همه دارند می کنند و مطمئنم که در بین همه بازیکنان در این تورنمنت ما سیستم چرخشی خواهیم داشت. همه منتظر فرصتی هستند تا تلاش کنند و تاثیری بگذارند."

 

1612841

 

کین همچنین به دیوید مارشال، دروازه بان اسکاتلند، هشدار داد که او هم روز جمعه به دنبال گلزنی خواهد بود. در نخستین بازی اسکاتلند در یورو برابر جمهوری چک، وقتی مارشال از دروازه بیرون آمده بود، پاتریک شیک، مهاجم چک، از میانه میدان و از فاصله بیش از 45 متری توپ را درون دروازه او جا داد.

 

1612842

 

کین اکنون می گوید که او نیز به دنبال تکرار گل شیک خواهد بود: "همه بالاخره هر از گاهی به دنبال زدن چنین گلی هستند. اینکه ببینی دروازه بان از دروازه دور شده یک چیز است اما اینکه بتوانی توپ را به تور دروازه بدوزی موضوع دیگری است.

گل شیک احتمالا بهترین گل این تورنمنت است، خیلی سخت است که گلی بهتر از این بزنی. اما هیچ چیز معلوم نیست و شاید یک گل این شکلی دیگر هم در این تورنمنت داشته باشیم."

دیدگاه‌ها