کد خبر : 1761924 | 26 خرداد 1400 ساعت 12:46 | 73.1K بازدید | 4 دیدگاه

جنگ ستاره‌های یورو با نوشیدنی‌ها؛

جدال با اسپانسر؛ پوگبا کار رونالدو را تکرار کرد(عکس)

پس از حرکت جنجالی رونالدو در کنار زدن بطری های کوکاکولا، شب گذشته پل پوگبا، ستاره مسلمان فرانسه، نیز بطری نوشیدنی الکلی را از روی میز برداشت.

جدال با اسپانسر؛ پوگبا کار رونالدو را تکرار کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که شب گذشته در پیروزی 1-0 فرانسه برابر آلمان در نخستین مسابقه این تیم در یورو 2020 نقش بسزایی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، در کنفرانس خبری خود یک بطری نوشیدنی الکلی را که روی میز قرار داده شده بود را برداشت و بر زمین گذاشت.

 

1612899

 

1612902

 

1612894

 

1612896

 

1612898

 

 

پل پوگبا در این بازی بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و این پاس بیرون پای زیبای او بود که هرناندز را صاحب توپ کرد و سپس ضربه والی هرناندز با برخورد به هوملس درون دروازه نویر جا گرفت.

 تنها 24 ساعت قبل کریستیانو رونالدو با کنار زدن دو بطری نوشابه کوکا که روی میز کنفرانس مقابل او قرار گرفته بود، تیتر تمام رسانه های ورزشی جهان شد.

رقابت های قهرمانی اروپا اسپانسرهای زیادی دارد و از آن جمله می توان به کوکاکولا و شرکت هلندی هاینیکن که اسپانسر رقابت های ورزشی بی شماره هستند، اشاره کرد.

 

1612891

 

با وجودی که بطری نوشیدنی که روی میز و مقابل پل پوگبا قرار داشت، یک آب جوی بدون الکل بود، اما پوگبا که مسلمان معتقدی است ترجیح داد که این بطری را از روی میز بردارد.

رونالدو پس از کنار زدن بطری های کوکاکولا از همه خواست که به جای آن آب بنوشند و به وضوح از اینکه تصویرش در کنار این نوشیدنی حاوی قند فراوان منتشر شود، عصبانی بود.

پوگبا اما چندان عصبانی به نظر نمی رسید و تنها ترجیح داد که بطری نوشیدنی را که با اعتقاداتش به عنوان یک مسلمان مغایر بود، از روی میز بردارد.

پوگبا در سال 2019 به اسلام گرویده و حتی به مراسم حج نیز مشرف شده است. 

 

1599982

 

دو سال پیش پوگبا در این رابطه گفت: "این همه چیز من است. این موضوع باعث شده که من بابت همه چیز شکرگزار باشم. اسلام باعث شد که من تغییر کنم و به بسیاری چیزها در زندگی پی ببرم. به نظرم اسلام باعث شده که من در درونم احساس آرامش بیشتری داشته باشم.

این تغییر خوبی در زندگی من بود چرا که من با وجودی که مادرم مسلمان بود، مسلمان به دنیا نیامده بودم. من اینطوری بزرگ شدم که به همه عقاید احترام بگذارم.

اسلام آن تصویری نیست که همه از آن می بینند... اسلام مترادف با تروریسم نیست. چیزی که ما از رسانه ها می شنویم اسلام نیست. اسلام چیزی بسیار زیبا است.

خودتان باید با اسلام آشنا شوید. همه می توانند احساس کنند که با اسلام ارتباط برقرار کرده اند. من دوستان مسلمان زیادی دارم و ما همیشه در این باره با هم صحبت می کنیم."

دیدگاه‌ها