کد خبر : 1761932 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:05 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید حسین کعبی از عملکرد صادق محرمی

بازیکن سابق تیم ملی می گوید باید این پیروزی ها را فراموش کنیم و به فکر دور بعد باشیم.

تمجید حسین کعبی از عملکرد صادق محرمی

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی در خصوص پیروزی ایران مقابل عراق گفت: بعد از این بازی ها مدام بحث بود که در این چهار دیدار چه اتفاقی می‌افتد و  در دیدار با بحرین و عراق کمی نگرانی وجود داشت که می توانیم صعود کنیم یا خیر؟ الان هم بحث ما باید گروه بعدی باشد. ببخشید اگر قرار باشد از بحرین و عراق نتوانیم نتیجه بگیریم باید لیگ را تعطیل کنیم! شاید بازی‌های دور رفت  یک اتفاق بود که نتوانستیم نتیجه بگیریم. بچه ها بازی بسیار خوبی مقابل بحرین و عراق انجام دادند. بنابراین باید تمام تمرکزمان روی مرحله بعدی باشد تا بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.


او در مورد عملکرد خوب تیم ملی هم در فاز دفاعی و هم تهاجمی ادامه داد: ما دو تیم ملی داریم! یکی کسانی که فیکس بازی می‌کنند و یکی هم نیمکت ذخیره! در هر پست چهار بازیکن خوب داریم به نظرم کل بچه ها می توانستند به تیم ملی کمک کنند. خط دفاع، هافبک و حمله فوق العاده بودند و نتیجه گرفتن زحمات کل بچه ها بود. ما بازیکنانی داریم که بیرون از ایران بازی می کنند و بسیار با تجربه هستند که توانستند به تیم ملی کمک کنند و از این گروه صعود کردیم.

 

 

کعبی در پایان در مورد عملکرد هم پستی هایش در تیم ملی افزود: من از روز اول هم که صادق محرمی و سیامک نعمتی دعوت نشده بودند در موردشان حرف زدم. من  در این پست بیست سال بازی کردم و جلوی من مهدی مهدوی‌کیا بازی می‌کرد و می دانم که دفاع راست سخت‌ترین پست در فوتبال است و به نظرم سرمربی تیم دو نفری را انتخاب کرد که هم جوان بودند و هم می‌توانستند واقعا کمک کنند.

دیدگاه‌ها