کد خبر : 1761936 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:16 | 33.3K بازدید | 5 دیدگاه

"همیشه متمرکز"

سیگنال یونایتد؛ رونالدو راهی اولدترافورد می شود؟

باشگاه منچستریونایتد با انتشار عکسی از رونالدو در اینستاگرام خود بر شایعات پیرامون بازگشت این فوق ستاره به اولدترافورد افزود.

سیگنال یونایتد؛ رونالدو راهی اولدترافورد می شود؟

به گزارش "ورزش سه" ، کریستیانو رونالدو این روزها مشغول رکوردشکنی در مسابقات یورو 2020 است و گفته است که تمام تمرکزش را به بازی های تیم ملی پرتغال اختصاص داده و به چیز دیگری فکر نمی کند.

اما آینده کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد. به نظر می رسد که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت هم یووه و هم رونالدو به دنبال جدایی هستند. قرارداد CR7 با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و رونالدو دیروز در مصاحبه پیش از مسابقه برابر مجارستان اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد.

 

1612911

 

باشگاه منچستر یونایتد پس از پایان بازی پرتغال و مجارستان که با دبل کریستیانو رونالدو 3-0 به سود پرتغال به پایان رسید، با انتشار پستی در اینستاگرام خود هم از ستاره سابق خود تمجید کرد و هم بر شدت شایعات و گمانه زنی ها در باره بازگشت احتمالی رونالدو به اولدترافورد افزود.

در پست اینستاگرامی یونایتد تصویری از کریستیانو رونالدو در پیراهن شیاطین سرخ منتشر شده و زیر آن نوشته شده است:  "همیشه متمرکز".

 

1612648

 

در همین راستا گاتزتا دلااسپورت مدعی شده است که رونالدو در پنجره تابستانی امسال پیشنهادی با دستمزد سالی 21 میلیون یورو از باشگاه قدیمی خود منچستر یونایتد دریافت کرده است. همچنین در این گزارش آمده که برای جلب رضایت یوونتوس و در صورتی که دو طرف توافق کنند، ممکن است پل پوگبا راهی یوونتوس شود و بعد از پنج سال دوباره لباس تیم سابق خود را بر تن کند. رونالدو در حال حاضر نزدیک به 32 میلیون یورو در سال حقوق می گیرد و برای بازگشت به یونایتد باید به کاهش حدود 10 میلیون یورویی دستمزد خود رضایت بدهد.

 

1612652

 

حضور رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال در بازی روز گذشته این تیم برابر مجارستان باعث شد که او یک رکورد دیگر را نیز به نام خود کند. به این ترتیب رونالدو تبدیل به اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات یورو در پنج دوره مختلف حضور پیدا کرده است. همچنین فوق ستاره پرتغالی سی و نهمین بازی خود را در یک تورنمنت معتبر ملی(یورو / جام جهانی) انجام می داد تا با عبور از شواین اشتایگر به رکوردار تعداد بازی در تورنمنت های معتبر در میان بازیکنان اروپایی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها