کد خبر : 1761942 | 26 خرداد 1400 ساعت 13:51 | 54.8K بازدید | 2 دیدگاه

با زیر پا گذاشتن پروتکل‌های کرونا؛

خوش‌قلبی پوگبا برایش دردسر می‌شود؟ (عکس)

پل پوگبا شب گذشته پس از پیروزی فرانسه برابر آلمان، پیراهن خود را به یکی از تماشاچیان بخشید و اکنون ممکن است به همین دلیل جریمه شود.

خوش‌قلبی پوگبا برایش دردسر می‌شود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا نقشی کلیدی در پیروزی 1-0 فرانسه برابر آلمان در نخستین مسابقه این تیم در یورو 2020 داشت. او که در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، زمینه ساز تک گل نیمه اول فرانسه بود. این پاس بیرون پای زیبای پوگبا بود که هرناندز را صاحب توپ کرد و سپس ضربه والی هرناندز با برخورد به هوملس درون دروازه نویر جا گرفت تا سه امتیاز شیرین از بازی برابر آلمان را نصیب شاگردان دیدیه دشان کند.

 

1612914

تبریک سرمربی آلمان به پوگبا بابت انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن مسابقه

 

اکنون اما پوگبا و تیم ملی فرانسه با اضطراب منتظر هستند تا ببینند او به دلیل نقض پروتکل های کرونا با چه جریمه ای مواجه خواهد شد.

پس از پایان مسابقه پوگبا به میان هواداران رفته و پیراهن خود را به یکی از طرفداران تیم ملی فرانسه هدیه داده است.

 

1612918

 

بین اسپورت گزارش کرده است که این حرکت او نقض پروتکل های وضع شده یوفا در مقابله با کرونا است و هافبک ارزشمند فرانسه اکنون ممکن است با مجازات رو به رو شود.

رافائل واران، دیگر ستاره فرانسه بود که او نیز پس از پایان مسابقه پیراهن خود را به یک هوادار هدیه داد.

 

1612913

 

با وجود احتمال جریمه از سوی یوفا، پوگبا اما پس از مسابقه در حال و هوایی پرانرژی به سر می برد و گفت: "ما همه تلاش کردیم. این پیروزی متعلق به همه است، نه فقط آنهایی که در زمین حاضر بودند. همه پیش از یورو حرف می زدند؛ بخت قهرمانی هستیم، بخت قهرمانی نیستیم، گروه مرگ...

ما اما تمرکزمان روی چیزی است که در زمین بازی باید انجام شود."

دیدگاه‌ها