کد خبر : 1761946 | 26 خرداد 1400 ساعت 15:10 | 61.1K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکرات فدراسیون فوتبال عراق با کی‌روش

وب سایت خبری المعلومة عراق در خبری اختصاصی مدعی شد که فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی روش وارد مذاکره شده است.

آغاز مذاکرات فدراسیون فوتبال عراق با کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، با شروع دوباره رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی عراق نتایج نه چندان قابل قبولی در این بازی ها کسب کرد. آنها با پیروزی های خفیف موفق به شکست هنگ کنگ و کامبوج شده و مقابل ایران نیز تن به شکست دادند و با از دست دادن صدر جدول، به عنوان تیم دوم راهی مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی شدند.


نتایج ناامید کننده سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراق منجر به انتقادات شدیدی از این مربی شد و حتی خود او نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی با ایران، از طی کردن سخت ترین روزهای دوران زندگی خود خبر داده بود و اکنون به نظر می رسد شکست مقابل شاگردان اسکوچیچ، برای کاتانچ گران تمام شده است.


وب سایت عراقی المعلومة در خبری اختصاصی مدعی شد مقامات فدراسیون فوتبال عراق تماس های خود را برای جستجوی مربی جدید برای هدایت تیم ملی این کشور در مرحله بعدی رقابت های مقدماتی جام جهانی آغاز کرده است.

 

1612932

 


طبق ادعای المعلومة، یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال عراق به این وب سایت گفته است که کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق در حال حاضر جستجو برای یافتن جایگزینی مناسب برای سرکو کاتانچ مربی تیم ملی عراق است.


این منبع توضیح داد که کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی و سابق ایران را به عنوان اولین گزینه برای جانشینی کاتانچ معرفی کرده و تماس ها برای مذاکره با او آغاز شده است اما تنها مانعی که در مقابل جذب کی روش قرار دارد، خسارت مالی فسخ قرارداد اوست که مبلغی بالغ بر 5 میلیون دلار است.


امروز نیز علی نوری خبرنگار ورزشی معروف عراقی در توئیتی مدعی شد کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق در دور بعدی بازی های مقدماتی همراه تیم ملی این کشور نخواهد بود و از کار برکنار خواهد شد.

دیدگاه‌ها