کد خبر : 1761968 | 26 خرداد 1400 ساعت 14:57 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

شوخی اینستاگرامی ستاره پرتغالی به پوگبا

برونو فرناندز پس از اینکه پل پوگبا هم تیمی او در یونایتد، جایزه بهترین بازیکن دیدار آلمان و فرانسه را به دست آورد، به شوخی با وی پرداخت.

شوخی اینستاگرامی ستاره پرتغالی به پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی فرانسه در فینالی زودهنگام موفق شد برابر آلمان با یک گل به برتری برسد. در این بازی متس هوملز بود که در نیمه اول گل به خودی زد و کار با همان نتیجه نیز پایان یافت. کریم بنزما و کیلیان امباپه در نیمه دوم دو گل زدند که هر دو به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در پایان مسابقه پل پوگبا بود که از سوی کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و جایزه خود را نیز دریافت کرد.

 

 

Paul Pogba named Man of the Match in France vs Germany: best stats from his  brilliant display

 

 

ستاره فرانسوی یونایتد تصویری از خود و جایزه اش در اینستاگرام منتشر کرد که با واکنش جالب هم تیمی اش در یونایتد یعنی برونو فرناندز روبرو شد.

ستاره پرتغالی که او نیز دیروز با تیم ملی کشورش برتری 3-0 مقابل مجارستان را جشن گرفت، زیر پست پوگبا نوشت:« برایت خوشحالم ولی فقط همین امروز بهترین بودی

 

 

1560886

 

 

برونو و پوگبا در یونایتد هماهنگی خوبی با یکدیگر داشتند و فصل گذشته یکی از عوامل دوم شدن شیاطین سرخ در لیگ برتر بودند. فرانسه وپرتغال رقبای جدی یکدیگر در راه قهرمانی یورو 2020 هستند و 2 تیر به مصاف هم خواهند رفتبدون شک پوگبا به دنبال انتقام شکست فینال دوره قبل از برونو و دیگر پرتغالی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها