کد خبر : 1761976 | 26 خرداد 1400 ساعت 16:20 | 40K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش مادر رونالدو به شایعات بازگشت او به منچستر

در انگلیس بر این اعتقادند که کریستیانو رونالدو تابستان به یونایتد باز خواهد گشت.

واکنش مادر رونالدو به شایعات بازگشت او به منچستر

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله پرتغالی یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می رسد خود رونالدو پس از یک فصل سخت به دنبال جدایی از یوونتوس است. قرارداد او با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و خود کریستیانو رونالدو نیز در مصاحبه پیش از دیدار مقابل مجارستان اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد. البته او تاکید کرد در حال حاضر تمام تمرکز خود را معطوف به بازی های تیم ملی پرتغال در یورو 2020 کرده و فعلا به مسائل دیگر فکر نمی کند.

 

 

1612651

 

 

رونالدو دیروز در اولین بازی پرتغال در یورو 2020 که برابر مجارستان بود درخشان کار کرد و با زدن 2 گل از سه گل تیمش به رکورد 106 گل زده در بازی های ملی رسید و با 11 گل بهترین گلزن ادوار یورو نیز شد.

 

 

1612977

 

 

در روزهایی که شایعات بازگشت رونالدو به منچستریونایتد بیش از پیش شنیده می شود، دولورس اویرو مادر او به خبرنگاران گفت:« کریس همچنان می تواند سه سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند. در مورد آینده او چیزی نمی دانم. اینکه از یووه به تیمی دیگر خواهد رفت یا در نهایت می ماند، تصمیم خودش است.

قبل از بازی با مجارستان با او صحبت کردم و به من گفت 2-1 برنده می شویم و یک گل را قطعا خودم خواهم زد. گل دیگر تیم را مهم نیست چه کسی می زند و حتی اگر گل به خودی باشد نیز حساب است. خیلی دوست دارم در ورزشگاه از نزدیک بازی های پرتغال را تماشا کنم ولی فقط در صورت رسیدن به فینال این کار را انجام خواهم داد.»

 

دیدگاه‌ها