کد خبر : 1761985 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:35 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق اولیه دیه‌گو کاستا با قهرمان فوتبال ترکیه

دیه گو کاستا به احتمال زیاد فصل بعد را در بشیکتاش توپ خواهد زد.

توافق اولیه دیه‌گو کاستا با قهرمان فوتبال ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، زمستان گذشته باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد با توافق متقابل قرارداد دیه گو کاستا مهاجم گلزن و باتجربه خود را فسخ کرده و دومین مقطع حضور او در ترکیب این باشگاه بعد از سه سال به اتمام رسیده است. دیه گو کاستا به علت مشکلات شخصی تمایل به قطع همکاری داشت و اتلتیکومادرید نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت.

 

 

1564084

 

 

ابتدا گفته می شد کاستا راهی تیمی در لیگ برتر خواهد شد و حتی از وولورهمپتون به عنوان گزینه جدی او نام می بردند اما این اتفاق رخ نداد. سپس گمانه زنی ها به سمت مارسی رفت و خبر دادند که او در فرانسه برای امضای قرارداد حضور دارد اما ویلاس بواس سرمربی مارسی به این شایعات خاتمه داد و گفت که دستمزد کاستا به قدری بالاست که توان جذبش را ندارند.

سپس رسانه ها خبر از پاسخ منفی او به پیشنهاد ترابزون اسپور ترکیه دادند. انتقال او به پالمیراس برزیل هم در نهایت منتفی شد ولی به نظر می رسد او بالاخره تیم بعدی خود را مشخص کرده است.

 

 

1557889

 

 

طبق ادعای نشریه فاناتیک ترکیه، دیه گو کاستا پس از چند روز مذاکره در نهایت با بشیکتاش به توافق اولیه رسیده است. او درخواست 4 میلیون یورو دستمزد داشت ولی پس از مذاکرات راضی شده تا سالانه 2.5 دریافت کند. 1.5 میلیون یورو نیز به عنوان کمیسیون عقد قرارداد به وی تعلق خواهد گرفت.

این خبر به تایید مدیر برنامه های کاستا نیز رسیده است. در روزهای اخیر از گالاتاسرای نیز به عنوان رقیب بشیکتاش در راه جذب کاستا نام برده شده بود. بشیکتاش فصل قبل توانست فاتح سوپرلیگ و نیز جام حذفی فوتبال ترکیه شود.

 

دیدگاه‌ها