کد خبر : 1761992 | 26 خرداد 1400 ساعت 18:45 | 27.5K بازدید | 2 دیدگاه

الان زمان تغییر در کادرفنی تیم ملی نیست

امیری: هنوز مشخص نیست به لیگ برتر برسم

هافبک تیم ملی فوتبال می‌گوید موفقیت به دست آمده حاصل همدلی و اتحاد بوده است.

امیری: هنوز مشخص نیست به لیگ برتر برسم

به گزارش "ورزش سه"،‌وحید امیری بعد از پایان مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال بیان کرد: خدا را شکر با دعای خیر مردم اتفاقات خیلی خوبی افتاد، ولی هنوز راه خیلی دراز است و باید خیلی بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم. نیاز است مثل همین چهار بازی تمام مسئولان پشت تیم بیایند و مردم دعا کنند تا به جام جهانی صعود کنیم.


وی ادامه داد: به هر حال همه عوامل دست به دست هم دادند، آنقدر که از لحاظ غرور ملی به ما برخورده بود و همه بچه‌ها مصمم شده بودند. از کار و تلاش زیاد کادر فنی و بازیکنان که با رطوبت بالا توانستند این نتیجه را رقم بزنند، نباید گذشت.


هافبک تیم ملی درباره پایان قرارداد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی تاکید کرد: الان هر تصمیمی به غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. این نظر شخصی من است. تیم ملی 4 بازی در این مرحله و چند بازی دوستانه داشته و تا حدودی این انتظارات برآورده شده است. الان  شاید زمان جابه‌جایی نباشد، چون اگر اتفاقی رخ دهد به فوتبال ملی لطمه خورده است. الان شرایط برای تغییر کادر فنی فراهم نیست. الان جای این صحبت‌ها نیست تا در این برهه که دو ماه بیشتر فرصت نیست، تیم ملی را وارد حاشیه کنیم.


امیری درباره مصدومیت خودش در بازی های مقدماتی جام جهانی افزود:از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم، ولی خدا را شکر با تصمیم کادر پزشکی تیم ملی شرایطم خیلی بهتر است. باید شرایطم را بررسی کنم تا ببینم به بازی لیگ می‌رسم یا خیر.

دیدگاه‌ها