کد خبر : 1762002 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:10 | 53.9K بازدید | 6 دیدگاه

اتفاقات تلخ یورو همچنان ادامه دارد (عکس)

ماریو فرناندز، بازیکن تیم ملی روسیه، در جریان دیدار برابر فنلاند به شدت دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، روسیه و فنلاند در حالی امروز به مصاف یکدیگر رفتند که نتایج بازی های ابتدایی دو تیم کاملاً متفاوت بوده است. روس‌ها در بازی نخست مقابل یکی از مدعیان جام یعنی بلژیک شکست خوردند و فنلاند در مسابقه ای که اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد با یک گل دانمارک را شکست داد.

 

در بازی قبلی فنلاند مقابل دانمارک اتفاق تلخی برای کریستین اریکسن افتاد و او دچار ایست قلبی شد اما هرطور که بود این بازیکن از خطر مرگ نجات یافت. با این حال یک بار دیگر و این مرتبه در جریان  بازی فنلاند برابر روسیه، یک اتفاق تلخ دیگر رخ داد.

 

ماریو فرناندز، مدافع تیم ملی روسیه، در یک درگیری هوایی به شکل وحشتناکی روی زمین افتاد. در واقع این بازیکن با گردن روی زمین فرود آمد تا مشخص شود که دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است. گزارش ها حاکی از آن است که فرناندز احتمالاً با شکستگی قفسه سینه نیز روبرو شده و می توان گفت که این جام برای این بازیکن به اتمام رسیده است.

 

البته گروه پزشکی تیم ملی روسیه نیز همچون پزشکان دانمارک بسیار حرفه‌ای عمل کرده و بدون اینکه حرکتی در وضعیت بدنی فرناندز ایجاد شود او را روی برانکارد قرار داده تا این بازیکن به بیمارستان منتقل شود.

 

هنوز میزان دقیقه آسیب دیدگی این بازیکن مشخص نشده اما همانطور که گفته شد به نظر می رسد که باید جام را برای او تمام شده دانست.

 

 

1613010

 

1613008

 

1613003

 

1613005

 

1613004

 

اما نکته قابل توجه و عجیب اینکه رقابتهای یورو تا به اینجا مصدومیت ها و مشکلات بدنی زیادی را برای بازیکنان به همراه است. همانطور که گفته شد کریستین اریکسن از خطر مرگ فرار کرد. حالا مدافع روسیه دچار آسیب‌دیدگی بسیار شدید شده است اما این هم تمام ماجرا نبود و پیش از این در جریان بازی بلژیک و روسیه نیز یک مشکل عجیب برای تیموتی کاستانیه رخ داده بود؛ جایی که او از ناحیه کاسه چشم دچار مشکل شد.

دیدگاه‌ها