کد خبر : 1762006 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

روسیه ۱-۰ فنلاند؛ روس ها به صعود امیدوار شدند

روسیه با یک گل از سد فنلاند عبور کرد تا به ادامه رقابت‌های یورو امیدوار شود.

روسیه ۱-۰ فنلاند؛ روس ها به صعود امیدوار شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فنلاند و روسیه در دومین مسابقه خود از چارچوب رقابت های گروهی یورو امروز به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً دیدار دو تیم با نتیجه 1-0 به سود روزها خاتمه یافت.

 

برخلاف انتظار این فنلاند بود که شروعی طوفانی داشت و توانست در دقیقه 3 به گل اول دست پیدا کند. با این وجود صحنه مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد مهاجم فنلاند در موقعیت آفساید گل را به ثمر رسانده است تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

 

 

1613014

 

 

در دقیقه 9 اولین موقعیت خوب بازی برای روسیه خلق شد؛ بعد از همکاری خوب بازیکنان این تیم توپ به ماگومد اوزدویف رسید اما ضربه بی دقت او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در حالی که بازب لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد بالاخره حملات روسیه نتیجه داد و این تیم توانست گل برتری را به ثمر برساند. حرکت بسیار خوب الکسی میرانچوک و ضربه فنی او به گل اول روسیه منجر شد تا این تیم با پیروزی به رختکن برود.

 

 

1613018

 

 

فنلاند می توانست در همان اوایل نیمه دوم گل تساوی را به ثمر برساند اما تیمو پوکی در مصافی تک به تک با دروازه روسیه ضربه بدی زد و توپ او با اختلاف بیرون رفت.

 

در دقیقه 72 روسیه می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه کوژیف با واکنش فوق‌العاده دروازه بان فنلاند همراه شد تا توپ به کرنر فرستاد شود.

 

 

1613017

 

 

در ادامه بازی دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که هیچ کدام از آنها نتیجه نداد تا روسیه با همان یک گل به پیروزی دست پیدا کند و اولین سه امتیاز خود را در رقابت‌های یورو دشت کند.

دیدگاه‌ها