کد خبر : 1762007 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:46 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ولادمیر پتکوویچ:

نباید از ایتالیا هراسی داشته باشیم

ولادمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس مدعی شد بازیکنانش نباید از تیم ملی ایتالیا هراسی داشته باشند.

نباید از ایتالیا هراسی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ولادمیر پتکوویچ از سال 2012 تا ژانویه 2014 روی نیمکت لاتزیو حضور داشته و در دیداری به یادماندنی و با شکست دادن رم در فینال کوپا ایتالیا در سال 2013، به عنوان قهرمانی نیز با بیانکوچلستی دست یافت. حالا تیم ملی سوئیس تحت هدایت او در همین ورزشگاه مهمان ایتالیا است و ولادمیر پتکوویچ ابراز امیدواری کرد عملکرد تیمش باعث تعجب بازیکنان حریف بشود.

 

1411007

 

ولادمیر پتکوویچ، گفت: "بازگشت به المپیکو بعد از هشت سال بسیار جالب است. ما فوتبال خود را بازی خواهیم کرد و البته با هر حریفی باید با احترام رفتار شود. ما باید به ایتالیا احترام بگذاریم، زیرا آنها یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات هستند. اما نباید این احترام بیش از حد باشد، همچنین ما باید کیفیت خود را نشان داده و ایتالیا را متعجب و متحیر کنیم.

 

ما باید سریعتر توپ را حرکت داده و در مقابل دروازه فرصت طلبی بیشتری داشته باشیم، همچنین بازیکنان ما باید تکل های بهتری بزنند و این تنها راه مقابله با ایتالیا است. ما باید آن را مرحله به مرحله پیش برویم و قصد داریم به بهترین نتیجه ممکن در برابر قوی ترین تیم گروه دست یابیم. ایتالیا با شروع و هیجان زیادی در میدان حاضر می شود و بازیکنان تیم ملی سوئیس باید قادر به کنترل هیجان بازیکنان حریف باشند. باید جلوی حرکات بازیکنان حریف را گرفته و بدون ترس، اما با احترام بازی کنیم."

دیدگاه‌ها