کد خبر : 1762008 | 26 خرداد 1400 ساعت 19:52 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبیل معلول در آستانه جدایی از سوریه

به نظر می رسد صبر نبیل معلول سرمربی تیم ملی سوریه لبریز شده و این مربی تونسی پس از 15 ماه عدم دریافت حقوق، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

نبیل معلول در آستانه جدایی از سوریه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه که موفق شده با پیروزی در 7 دیدار ابتدایی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی صعودش به دور بعدی را قطعی کند، با وجود شکست در دیدار پایانی مقابل چین، به عنوان تیم نخست راهی مرحله سوم شد و اکنون اخباری مبنی بر جدایی سرمربی این تیم به گوش می رسد.


وب سایت عربستانی کوووره در مطلبی نوشته است که با وجود راهیابی سوریه به دور بعدی، احتمال جدایی نبیل معلول سرمربی تونسی این تیم افزایش یافته است. معلول که در ماه مارس سال گذشته هدایت سوریه را برعهده گرفت، بیش از 15 ماه است که به دلیل تحریم های بین المللی و مسدود شدن حساب فدراسیون فوتبال سوریه در نزد AFC و فیفا، آنها تاکنون هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده اند.


تمام تلاش های فدراسیون فوتبال سوریه در این زمینه ناکام ماند و همیت عامل باعث شد تا صدای معلول نیز دربیاید و در اعتراض به وضعیت موجود، حقوق معوقه کادر فنی اش را درخواست کرد. 


علاوه بر حقوق معوقه و انباشته شده، معلول طبق توافق نامه دو طرف مجاز به دریافت پاداش برای صعود به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی قطر و جام ملت های آسیا در چین است، با این وجود، فدراسیون فوتبال سوریه بیش از 15 میلیون دلار پاداش بلوکه شده دارد.


وب سایت کوووره در ادامه نوشته است که نبیل معلول خواستار جدایی از تیم ملی سوریه شده چرا که او چندین پیشنهاد رسمی با حقوق خوب دریافت کرده است بنابراین یک پیام غیر مستقیم به فدراسیون فوتبال سوریه ارسال کرد تا آنها به دنبال جذب یک مربی جدید باشند.


با این حال، حاتم الغیب رئیس فدراسیون فوتبال سوریه تأکید کرد که معلول در تیم ملی سوریه باقی می ماند و تمام پیشنهادهایی که او دریافت کرده مورد بررسی قرار نمی گیرند، چرا که معلول به قرارداد رسمی خود با فدراسیون فوتبال سوریه پایبند است.

دیدگاه‌ها