کد خبر : 1762011 | 26 خرداد 1400 ساعت 20:06 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

اریک گارسیا:

گروهی به منسجمی اسپانیا ندیده ام

اریک گارسیا، مدافع جوان تیم ملی اسپانیا مدعی شد به زودی پای آلوارو موراتا به گلزنی باز خواهد شد.

گروهی به منسجمی اسپانیا ندیده ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در اولین گام در رقابت های یورو 2020 برابر تیم ملی سوئد با تساوی بدون گل متوقف شد و مقصر اصلی این نتیجه آلوارو موراتا بود که فرصت های بسیار خوبی را از دست داد. اریک گارسیا، مدافع جوان لاروخا به تمجید از تلاش تیمی بازیکنان اسپانیا پرداخته و مدعی شد تا به حال گروهی به این منسجمی در فوتبال ندیده است.

 

اریک گارسیا گفت: "اسپانیا تیمی بسیار بلندپرواز است، اما ما باید گام به گام و بازی به بازی پیش برویم. امید زیادی در بین بازیکنان تیم وجود دارد و من تا به حال گروهی به این متحدی و پرتلاشی ندیده ایم که این خود گویای بلندپروازی های تیم ملی اسپانیا است. اما ما ابتدا باید با لهستان بازی کنیم و سپس بازی های پیش رو برگزار خواهد شد.

 

1613022

 

عملکرد آلوارو موراتا برابر سوئد؟ کل بازیکنان تیم ملی اسپانیا قادر به گلزنی هستند. آلوارو در بازی با سوئد بد شانس بود، اما همه ما می دانیم که او بازیکن بزرگی است. موراتا از حمایت و پشتیبانی کل بازیکنان تیم برخوردار بوده و در آینده گل های فراوانی وارد دروازه حریفان خواهد کرد.

 

انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا؟ نیازی نیست زیاد درباره او صحبت کنم. آگوئرو از گلزنی در انگلیس خسته شده بود و من امیدوارم او قادر به تکرار چنین عملکردی در فصل جدید در ترکیب بارسلونا نیز باشد.

 

احتمال حضور در المپیک با تیم ملی اسپانیا؟ من روی رقابت های یورو تمرکز کرده ام و پس از آن خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها