کد خبر : 1762033 | 26 خرداد 1400 ساعت 22:34 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

گرت بیل همه کار کرد جز گلزنی (عکس)

گرت بیل، ستاره باتجربه تیم ملی ولز شبی پرحادثه را در دیدار مقابل ترکیه سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در دیداری مهیج و تماشایی موفق شد با دو گل ترکیه را مغلوب کرده و به شکل موقت و با چهار امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد. گرت بیل مرد اول این دیدار بود و به جز گلزنی همه کار کرد. گرت بیل در نیمه اول ابتدا دو بار آرون رمزی را در موقعیتی تک به تک قرار داد، اما هر دو بار این هافبک ولزی بی دقت بود و نتوانست دروازه چاکر را باز کند. اما در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول پاس فوق العاده گرت بیل به آرون رمزی رسید و او با یک استپ سینه تماشایی و ضربه ای دقیق بالاخره موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

 

اما در دقیقه 60 نیمه دوم بود که این بار خود گرت بیل از حریف پنالتی گرفت و می توانست دروازه تیم ملی ترکیه را باز کند. اما ضربه ستاره ولزی بیش از اندازه محکم بود و با فاصله ای قابل توجه از بالای دروازه به بیرون رفت. این ضربه گرت شبیه همان پنالتی از دست رفته دیوید بکام در لباس تیم ملی انگلیس برابر همین ترکیه در اوایل هزاره جدید میلادی یود.

 

بلافاصله خود گرت بیل روی اشتباه چاکر می توانست اشتباه خود را جبران کند، اما او این بار هم بدشانس بود و ضربه اش راهی به دروازه نیافت. اما در اوقات اضافی بود که گرت بیل با پاس تماشایی خود زمینه گل دوم رابرتز و تیم ملی ولز را فراهم کرد تا مرد اول برتری مهم تیمش برابر ترکیه لقب بگیرد.

 

1613054

 

1613053

 

1613045

 

1613044

دیدگاه‌ها