کد خبر : 1762046 | 27 خرداد 1400 ساعت 01:01 | 32.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه بدبیاری مدافعان در یورو 2020؛

اوج بدشانسی برای کیه¬لینی مقابل سوئیس (عکس)

بازی با سوئیس، اوج بدبیاری را برای کاپیتان تیم ملی ایتالیا به همراه داشت.

اوج بدشانسی برای کیه¬لینی مقابل سوئیس (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایتالیا بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل ترکیه در بازی اول، امشب به مصاف سوئیس رفت و موفق شد در نیمه اول این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. 45 دقیقه اول بازی تا پیش از به ثمر رسیدن گل اول برای ایتالیایی ها دو اتفاق بد را به همراه داشت.

 

در متن هر دو اتفاق جورجیو کیه¬لینی، کاپیتان لاجوردی پوشان قرار داشت. او ابتدا در دقیقه 19، ارسال کرنر سمت راست را در شلوغی محوطه جریمه تیم سوئیس به گل تبدیل کرد. داور بازی اما شادی گل او را خیلی زود ناتمام گذاشت و درخواست بازبینی صحنه را داد؛ صحنه ای که در VAR هند تشخیص داده شد تا گل کاپیتان ایتالیایی ها مردود اعلام گردد.

 

کیه¬لینی تنها چند دقیقه بعد از مردود اعلام شدن گلش با یک مصدومیت نسبتا شدید مواجه شد؛ مصدومیتی از ناحیه همسترینگ که باعث شد او قادر به ادامه بازی نبوده و در دقیقه 24 تعویض شود. کاپیتان ایتالیایی ها در حین ترک زمین، بازوبند را به بازوی بونوچی بست تا با اوج بدشانسی در این دیدار، به سرنوشت چند مدافع بدشانس قبلی تورنمنت اضافه شود.

 

جالب اینجاست که از آغاز یورو 2020 تا کنون چندین بار شاهد بدبیاری های بزرگ مدافعان شاخص بوده ایم؛ آخرین مورد تا پیش از بازی امشب، گلی بود که هوملس بعد از 3 سال دوری از تیم ملی در اولین بازی خود به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و همان گل باعث پیروزی یک بر صفر فرانسه شد. در بازی اول ایتالیایی ها هم شاهد اشتباه بزرگ دمرال بودیم که با گل به خودی اش، به مقاومت 53 دقیقه ترکیه خاتمه داد.

 

1613067

 

1613069

دیدگاه‌ها