کد خبر : 1762053 | 27 خرداد 1400 ساعت 02:20 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: سوئیسی‌ها را مجبور به اشتباه کردیم

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، تاکید کرد که علی رغم پیروزی 3-0، تیمش مقابل سوئیس بازی راحتی نداشت.

مانچینی: سوئیسی‌ها را مجبور به اشتباه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا امشب در دومین دیدارش در مرحله گروهی یورو 2020 مقابل سوئیس با گل های مانوئل لوکاتلی (دو گل) و چیرو ایموبیله به برتری رسید و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد. شاگردان مانچینی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند اما او معتقد است که تیمش امشب کار راحتی نداشت.

او به شبکه رای اسپورت گفت:" سوئیس تیم قدرتمندی است. ما می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود و اینطور هم بود. ما موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم زودتر به گل برسیم و در لحظاتی به مشکل خوردیم اما در نهایت شایسته پیروزی بودیم.

ما در دقایق ابتدایی به مشکل خوردیم اما سپس آنها را جلو پرس کردیم و مجبورشان کردیم که اشتباه کنند. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند. بازی آسانی نبود؛ دومین بازی ما در 5 روز و در هوایی گرم.

 

 

1613091

 

ما سیستم مان را تغییر دادیم تا کمی نفس تازه کنیم زیرا خسته بودیم و نیاز به تغییراتی داشتیم."

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان ایتالیا، به دلیل مصدومیت در دقیقه 24 تعویض شد و مانچینی در مورد شرایط او گفت:" باید فردا ببینیم شرایط او چطور است. امیدواریم جدی نباشد."

ایتالیا در آخرین دیدار مرحله گروهی باید به مصاف ولز برود که برای این تیم دیداری تشریفاتی است اما مانچینی تاکید کرد که تیمش در هر صورت برای پیروزی به میدان خواهد رفت:" ما در هر دیدار برای پیروزی بازی می کنیم و سپس باید ببینیم که چه رخ خواهد داد. ما این پیروزی را به همه ایتالیایی هایی که در حال حاضر دچار مشکل هستند، تقدیم می کنیم."

دیدگاه‌ها