کد خبر : 1762055 | 27 خرداد 1400 ساعت 09:32 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

ولادیمیر پتکوویچ:

ایتالیا ۶ کیلومتر بیشتر از ما دوید؛ آن‌ها مدعی هستند

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس، از عملکرد ایتالیا تمجید کرد.

ایتالیا ۶ کیلومتر بیشتر از ما دوید؛ آن‌ها مدعی هستند

به گزارش "ورزش سه"، سوئیس شب گذشته دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های یورو را با شکست پشت سر گذاشت. آنها در مسابقه ای که عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندادند با سه گل از ایتالیای مدعی شکست خوردند تا کارشان برای صعود به مرحله بعدی دشوارتر شود.

 

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس، بعد از شکست تیمش مقابل ایتالیا گفت: "ما در برابر یک ایتالیای بسیار قدرتمند بازی کردیم. ما گل دریافت کردیم، عملکرد مطمئنی نداشتیم و این اصلا برای مان عادی نبود. من دیروز گفتم که ایتالیا بعد از پیروزی مقابل ترکیه مقابل ما قرار نمی‌گیرد، بلکه آنها از مسیری با 29 بازی متوالی بدون شکست، با بازیکنانی که کیفیت عالی دارند، می آیند.

 

 

1613096

 

 

اگر آنها به همین ترتیب ادامه دهند، این فرصت را دارند تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند.  برخی از تیم های دیگر نیز در حال رقابت هستند و این به مسابقات رو در رو بستگی دارد."

 

پتکوویچ در پایان گفت: "همه تیم ما در این بازی اشتباهاتی داشت و 100 درصد خودمان نبودیم که اگر بودیم قضیه فرق می‌کرد. ایتالیا شش کیلومتر بیشتر از ما دوید و این یک واقعیت جسمی و روحی است. آنها با سرعت بالایی عمل می کنند و این جا تفاوت ها مشخص می شود."

 

 

1613095

دیدگاه‌ها