کد خبر : 1762072 | 27 خرداد 1400 ساعت 12:01 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

ماموریتی که زودتر از موعد به پایان رسید؛

پایان کار رسمی مهاجری در مس کرمان

سرمربی باتجربه تیم فوتبال مس کرمان از سمت خود استعفا داد تا مدیران باشگاه مس به دنبال انتخاب سرمربی جدیدی باشند.

 پایان کار رسمی مهاجری در مس کرمان

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که پنج هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی مانده است، مس کرمان که مدعی اول صعود به لیگ برتر به شمار می‌آمد و 11 هفته صدرنشین رقابت‌ها بود، به یکباره با سیر نزولی نتایج و کسب یک پیروزی در هفت مسابقه پایانی، نه تنها صدر جدول را از دست داد بلکه در ترافیک مدعیان لیگ یک به جایگاه ششم سقوط کرد.

 

پس از این نتایج ضعیف، مدیران باشگاه مس که با حضور سرآسیایی در کادرفنی به دنبال شوکی دوباره به تیم بودند، با شکست مقابل بادران به همکاری خود رسماً با محمدرضا مهاجری سرمربی باتجربه مسی‌ها که به دنبال صعودی دوباره از لیگ برتر این‌بار با مس کرمان بود، پایان دادند تا برای پنج هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی به دنبال گزینه جدیدی برای هدایت مس باشند.

 

فرزین رکوعی دستیار اول محمدرضا مهاجری در اینستاگرام خود رسما خبر جدایی او را تایید کرد، هر چند که هنوز مدیران باشگاه خبری رسمی را درباره پایان همکاری با مهاجری اعلام نکرده‌اند اما آن‌طور که از کرمان خبر می‌رسد آن‌ها چند گزینه برای جانشینی محمدرضا مهاجری انتخاب کرده‌اند و مذاکرات نیز برای انتخاب سرمربی جدید مس کرمان آغاز شده است.

 

1613115

 

محسن عاشوری، فرهاد کاظمی و وحید رضایی سه گزینه هدایت تیم فوتبال مس کرمان هستند؛ البته که به نظر می‌رسد مذاکرات عاشوری با مدیران باشگاه مس به بن‌بست رسیده و امروز مذاکرات نهایی با فرهاد کاظمی صورت می‌گیرد تا در صورت توافق، او نیز مسئولیت فنی تیم فوتبال مس کرمان را در پنج مسابقه حساس پیش‌روی برعهده گیرد.

 

کاظمی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک، هفته نخست هدایت بادران را برعهده داشت و سپس جای خود را به محسن عاشوری داد؛ مسی‌ها دوشنبه پیش‌روی باید در انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان بروند و از این حیث فشردگی مسابقات باعث شده تا مدیران باشگاه مس فرصت چندانی برای به طول انجامیدن مذاکرات نداشته باشند و باید دید در نهایت سرنوشت چه کسی جایگزین مهاجری روی نیمکت تیم فوتبال مس کرمان خواهد شد.

 

بدون‌تردید سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان چالش بزرگی را در پیش‌روی خود دارد، چرا که باید در پنج هفته باقیمانده از مسابقات لیگ یک، فاصله 4 امتیازی با صدر جدول را جبران کند و بار دیگر مس کرمان را به لیگ برتر برساند؛ ماموریتی که از ابتدای فصل مدیران باشگاه مس برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

دیدگاه‌ها