کد خبر : 1762152 | 27 خرداد 1400 ساعت 19:30 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به تعویق افتاد

با پیشنهاد چین و تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو، رقابتهای قهرمانی جهان به تعویق افتاد.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به تعویق افتاد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو امروز به صورت آنلاین تشکیل جلسه داد و طی آن درخواست کشور چین مبنی بر تعویق مسابقات تکواندو قهرمانی جهان به دلیل محدودیت شرایط سفر به این کشور را مورد بررسی قرار داد و در نهایت با این تصمیم موافقت کرد. تاریخ جدید این رقابتها قرار است متعاقباً اعلام شود.
 

طبق برنامه قبلی چین در شهر «ووشی» طی روزهای ۱۲ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۰ تا ۲۶ مهرماه) میزبان بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان بود که بر اساس این تصمیم، رقابتها در زمان دیگر دیگری برگزار خواهد شد.

 

در حاشیه این رقابتها قرار بود مجمع عمومی فدراسیون جهانی، انتخابات رئیس و اعضای شورای اجرای برگزار شود که با تصمیم انجام شده، این مجمع به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد. طبق این تصمیم مجمع جهانی تکواندو و انتخابات در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهرماه) به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی بعد از این تصمیم گفت: بسیار ناامید کننده است که ما مجبور شدیم مسابقات جهانی تکواندو را به تعویق بیندازیم. با این وجود معتقدم تصمیم درستی است که برای اطمینان از ایمنی همه شرکت کنندگان و ایجاد شرایط مساوی برای همه شرکت کنندگان اتخاذ شده است. باید منتظر برگزاری مسابقات در سال ۲۰۲۲ باشیم.

 

برگزاری مسابقات آزمایشی rand Prix Challenge از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود. مسابقاتی که در تاریخ ۴-۶ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۳ تا ۱۷ آبان ماه) در موجو کره برگزار خواهد شد. این مسابقات در چهار وزن المپیک با حضور ۱۶ تکواندوکار برگزار می‌شود که از دو نفر برتر برتر در هر گروه دعوت می‌شود تا در اولین سری Grand Prix در سال ۲۰۲۲ شرکت کنند.

دیدگاه‌ها