کد خبر : 1762179 | 27 خرداد 1400 ساعت 22:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر مقدونیه شمالی؛

شوچنکو: مقدونیه‌ شمالی ما را ترساند

به رغم پیروزی 2-1 اوکراین برابر مقدونیه شمالی، آندره شوچنکو، سرمربی اوکراین، می گوید که حریف از آنها زهرچشم گرفته بود.

شوچنکو: مقدونیه‌ شمالی ما را ترساند

به گزارش "ورزش سه"، گل های نیمه اول آندری یارمولنکو و رومن یارمچوک اوکراین را برابر مقدونیه شمالی به پیروزی رساند. روسلن مالینوفسکی نیز یک پنالتی را برای اوکراین از دست داد تا با توجه به گل دقیقه 57 مقدونیه شمالی، شاگردان شوچنکو تا سوت پایان بازی خیالشان از برد راحت نباشد.

 

1613251

 

اما مقدونیه در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و در دقیقه 56 صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. ضربه الیوسکی ابتدا توسط بوسچان مهار شد و در ریباند خود الیوسکی موفق شد گل اول را وارد دروازه اوکراین بکند.

دقایقی بعد مالینوفسکی در موقعیتی تک به تک و در سمت راست محوطه جریمه فرصت دات گل سوم اوکراین را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او از کنار دروازه مقدونیه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 83 داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود اوکراین اعلام کرد. مالینوفسکی پشت توپ قرار گرفت، اما دیمیتروفسکی به زیبایی ضربه او را مهار کرد تا شانس های مقدونیه برای رسیدن به یک امتیاز حفظ بشود.

 

1613247

 

1613252

 

شوچنکو پس از پایان این مسابقه گفت: "این قسمت از مسابقات قهرمانی اروپا فضای بسیار متفاوتی دارد، در هر ثانیه تعادل تیم می تواند تغییر کند. تیم نیمه اول خیلی خوبی بازی کرد اما بعد اشتباه ما باعث پنالتی شد.

بعد ما دچار کمی اضطراب و استرس شدیم. ما شانس های بیشتری داشتیم و باید گل سوم را هم می زدیم اما همچنین باید حریف‌مان را نیز تحسین کنیم. مقدونیه شمالی شخصیت و کاراکتر داشت و توانست که ما را بترساند و از ما زهرچشم بگیرد."

دیدگاه‌ها