کد خبر : 1762183 | 27 خرداد 1400 ساعت 23:23 | 34.8K بازدید | 2 دیدگاه

با درخشش خیره‌کننده دی‌بروین؛

پیروزی بلژیک با دو گل جذاب پلی‌استیشنی (عکس)

بلژیک در پیروزی 2-1 خود برابر دانمارک دو گل پلی استیشنی به ثمر رساند و کوین دی بروین، ستاره این تیم، نشان داد که هیچ چیز از "چیت‌کد" کم ندارد!

پیروزی بلژیک با دو گل جذاب پلی‌استیشنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک در دومین دیدار خود در گروه B یورو 2020 موفق شد 2-1 دانمارک را شکست دهد و دو گل دیدنی بلژیک چنان غیرواقعی به نظر می رسیدند که حتی آلی مک‌کوییست، گزارشگر انگلیسی بازی، شک کرد که نکند دارد یک بازی ویدیویی را تماشا می کند!

گزارشگر تلویزیون انگلیس همچنین درباره گل دانمارک که در ثانیه 99 بازی به ثمر رسید گفت: "یک گل برای یک تیم و برای تمام یک کشور!"

 

1613347

 

شاگردان روبرتو مارتینز موفق شدند به رغم یک نیمه اول نامطلوب و سخت که آنها را یک بر صفر شکست خورده راهی رختکن کرد، در نیمه دوم به یک پیروزی دلچسب برابر حریفی سرسخت دست یابند.

پس از یک نیمه اول ناامیدکننده، در نیمه دوم بلژیک با آمدن کوین دی بروین به زمین، به طور کامل تیم دیگری شد و توانست دانمارک را به زانو در آورد.

دی بروین که همچنان با عواقب مصدومیت از ناحیه صورت و بینی در فینال چمپیونزلیگ رنج می برد، در دیدار روز شنبه بلژیک غایب بود اما در نیمه دوم مسابقه امشب به زمین رفت و سرنوشت بازی را عوض کرد.

 

1613333

 

در دقیقه 54 بازی روی حرکت خیره کننده دی بروین، تورگان هازارد بازی را به تساوی کشید. دی بروین ابتدا توپ را به لوکاکو پاس داد و مهاجم بلژیکی وقتی راه را بسته دید بار دیگر توپ را به دی بروین بازگرداند، ستاره سیتی که خودش هم می توانست به سوی دروازه شلیک کند با یک حرکت سه مدافع دانمارک را از پیش رو برداشت و سپس توپ را به تورگان هازارد رساند و او نیز با شلیکی پر قدرت دروازه دانمارک را باز کرد تا گزارشگر بازی فریاد بکشد: "این یک گل پلی استیشنی بود... به همین سادگی! درخشان بود... فوق العاده درخشان!"

 

1613344

 

بلژیک همچنان در بیشتر دقایق نیمه دوم تیم برتر زمین بود و پس از آمدن ادن هازارد و اکسل ویسل به زمین اوضاع برای دانمارک بدتر از پیش هم شد و این بار دی بروین پس از یک حرکت تیمی دیدنی خودش دروازه کاسپر اشمایکل را با ضربه ای خیره کننده باز کرد.

 

1613349

 

دانمارک در دقایق پایانی بازی چندین فرصت روی دروازه بلژیک ایجاد کرد اما شیاطین موفق شدند تا برتری 2-1 خود را تا پایان بازی حفظ کنند و به عنوان دومین تیم صعود کننده به دور بعدی این رقابت ها بازی را به پایان برسانند.

دیدگاه‌ها