کد خبر : 1762192 | 28 خرداد 1400 ساعت 01:28 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

هلند 2-0 اتریش: صعود نارنجی‌ها هم قطعی شد

تیم ملی هلند با پیروزی 2-0 مقابل اتریش، به مرحله بعد رقابت های یورو 2020 صعود کرد.

هلند 2-0 اتریش: صعود نارنجی‌ها هم قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر که در دیدار اول اوکراین را شکست داده بودند، در دیدار امشب برابر اتریش هم با دو گل به برتری رسیدند تا صعودشان به مرحله بعد قطعی شود. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 10، هلند صحب یک ضربه پنالتی شد. داوید آلابا بود که در تلاش برای گرفتن توپ از دنزل دامفریس، باعث سرنگونی او شد و داور هم بعد از استفاده از VAR، اعلام ضربه پنالتی کرد. ممفیس دیپای پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه اتریش فرستاد.

 

1613365

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 24، بار دیگر دیپای صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد نوبت اتریشی ها بود که روی دروازه هلند خطرساز شوند اما حضور به موقع دی‌لیخت، مانع از گلزنی بومگارتنر شد.

حملات اتریشی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35، هینترگر صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه هلند پیدا نکرد.

در مقابل چیزی نمانده بود که هلند در دقیقه 40 به گل دوم برسد اما دیپای که روی پای وگهورست صاحب موقعیت شده بود، از درون محوطه شش قدم توپ را به بالای دروازه زد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 هلند به پایان رسید.

 

1613366

 

نیمه دوم را اتریش بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه هلند ایجاد کنند. اما هلندی ها خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفتند و می توانستند در دقیقه 61 به گل دوم برسند. روی ضربه کرنر دیپای بود که توپ با ضربه سر وگهورست به دی فرای رسید اما ضربه او را دروازه بان اتریش به هر شکل ممکن برگشت داد و دی‌لیخت هم نتوانست از ضربه برگشتی استفاده کند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 67 هلند به گل دوم رسید. روی یک حمله سریع از هلندی ها بود که مالن با پاس دیپای پشت خط دفاعی اتریش صاحب توپ شد و پاس او به دهانه دروازه را دامفریس تبدیل به گل دوم کرد.

 

1613363

 

برتری هلندی ها برای دقایقی ادامه داشت اما در دقایق پایانی این بازیکنان اتریش بودند که برای جبران گل های خورده حملات خطرناک تری ترتیب دادند اما در نهایت موفق به گلزنی نشدند و بازی با برتری 2-0 هلند به پایان رسید.

دیدگاه‌ها