کد خبر : 1762198 | 28 خرداد 1400 ساعت 11:50 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مناف هاشمی: به ورزشی‌ها علاقه مندم

اعضای هیات رئیسه انجمن مدیران رسانه های ورزشی ایران با حضور در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با دکتر مناف هاشمی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دیدار و گفت و گو کردند.

مناف هاشمی: به ورزشی‌ها علاقه مندم

در این دیدار که کاظم مرتضوی، مهدی بگلری و محمد رضا نصرالله زاده در آن حضور داشتند، دکتر مناف هاشمی ضمن بیان اهمیت رسانه های ورزشی در شادابی جامعه جوان کشور گفت: ما در معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک و شما هم در انجمن مدیران رسانه های ورزشی هر کدام بدلیل پتانسیل های خوبی که در اختیار داریم، می توانیم به هم در بسیاری از زمینه ها کمک کنیم و اگر این اتفاق بیفتد، اطمینان دارم که بسیاری از کارها خود به خود درست خواهد شد.


مناف هاشمی در ادامه همین بحث گفت: هر کس باید در جایگاه خودش نقش آفرینی کند. یعنی ورزشی ها در جایگاه خودشان، رسانه ها در جایگاه خودشان و ما نیز در جایگاه خودمان باید کارهای تاثیرگزار انجام دهیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.


معاونت حمل و نقل و ترافیک در ادامه گفت: من به دلیل حضور ٤ ساله ام در وزارت ورزش و جوانان، خودم را یک ورزشی می دانم و اعتقاد دارم که در دوران ما اتفاقات خوبی در خصوص افزایش بودجه در وزارت افتاد.


مناف هاشمی گفت: عمده افراد فعال در حوزه ورزش مورد علاقه ما هستند، چرا که کار ارزشمندی را انجام داده و در ایجاد شادی برای مردم نقش دارند.


در پایان این دیدار و با صحبت‌هایی که انجام گرفت، مقرر گشت که میزان همکاریهای طرفین با یکدیگر از این پس افزایش یابد.

دیدگاه‌ها