کد خبر : 1762250 | 28 خرداد 1400 ساعت 16:17 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع فرانسوی بالاخره از بارسلونا جدا شد

ژان کلر تودیبو مدافع فرانسوی به زودی دیگر بازیکن بارسا محسوب نخواهد شد.

مدافع فرانسوی بالاخره از بارسلونا جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو ژانویه 2019 بود که از تولوز با رقم یک میلیون یورو به بارسلونا پیوست ولی در نهایت نتوانست ارنستو والورده و بعدا کیکه ستین را به خود متقاعد کند. زمستان گذشته او قرضی با بند خرید راهی شالکه شد ولی شیوع کرونا باعث شد تا شالکه بند خرید 25 میلیون یورویی او را فعال نکند در حالی که او بازیکن ثابت آبی ها بود.

 

1500536

 

 

تودیبو تابستان با قراردادی قرضی و دو ساله راهی بنفیکا شد ولی در این تیم تنها دو بازی در جام اتحادیه انجام داد و هرگز مورد اعتماد کادر فنی قرار نگرفت. در نهایت او در انتقالات زمستانی به بارسا برگشت و با بند خرید دائمی 8.5 میلیون یورویی به نیس فرانسه قرض داده شد.

 

 

1585544

 

 

طبق ادعای رادیو مونته کارلو، باشگاه نیس تصمیم گرفته تا بند خرید دائمی تودیبو را فعال کند؛ ضمن اینکه علاوه بر 8.5 میلیون یورویی که بارسا دریافت خواهد کرد، 7 میلیون یورو نیز به عنوان بندهای متغیر در طی ماه های بعد می تواند به حساب بارسا واریز شود که در این شرایط اقتصادی بد، خبر بسیار خوبی برای باشگاه کاتالان محسوب می شود.

 

 

1493415

 

 

بارسلونا پس از جذب اریک گارسیا اکنون در خط دفاعی جرارد پیکه، گارسیا، کلمنت لنگله، ساموئل اومتیتی، اسکار مینگسا و رونالد آرائوخو را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد. از این جمع به احتمال فراوان اومتیتی نیز به زودی به باشگاهی دیگر واگذار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها