کد خبر : 1762270 | 28 خرداد 1400 ساعت 17:20 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

پل پوگبا:

در یووه چیزهای زیادی یاد گرفتم، بیش از هر جای دیگر

پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستریونایتد می‌گوید در زمان حضور در یوونتوس چیزهای زیادی یاد گرفته است.

در یووه چیزهای زیادی یاد گرفتم، بیش از هر جای دیگر

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در سال 2012 با انتقالی آزاد از منچستر یونایتد به یوونتوس پیوست. ستاره فرانسوی روزهای خوبی را در تورین سپری کرد و با این تیم به افتخارات قابل توجهی دست یافت. با این حال او نهایتاً در تابستان 2016 بیانکونری را ترک کرد و در انتقالی گرانقیمت به منچستریونایتد بازگشت.

 

اما وقتی از پل پوگبا سوال شد که در طول حرفه خود کجا بیشتر یاد گرفته و تجربه کسب کرده او در پاسخ گفت: "در یوونتوس، وقتی به آنجا رفتم خیلی جوان بودم. در آنجا همه چیز در مورد تاکتیک و نظم است؛ به خصوص نظم و انضباط. شما باید این شاخص‌ را داشته باشید چرا که آنها از نظر تاکتیکی بسیار پیچیده هستند.

 

 

1613527

 

 

در طول جلسات ویدئویی آنها به ما می‌گویند که به عنوان مثال وقتی چنین حرکتی انجام می دهید یا تغییر مکان می دهید، چنین فضایی ایجاد می شود. آنها حرفه فوتبال را به شما می آموزند. از طرفی من در یوونتوس به عنوان یک هافبک دفاعی وارد شدم اما آنها باعث شدند که من به عنوان یک هافبک تهاجمی نیز پیشرفت کنم."

 

گفتنی است پل پوگبا در حالی از دوران حضور در یوونتوس به نیکی یاد می کند که شایعات زیادی در رابطه با آینده او وجود دارد و گفته می‌شود که احتمال بازگشت این بازیکن به تورین اصلاً کم نیست.

دیدگاه‌ها