کد خبر : 1762279 | 28 خرداد 1400 ساعت 18:25 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

کریمی: از صعود و نمایش تیم ملی لذت بردیم

هافبک پدیده مشهد با اشاره به انگیزه تیمش برای ادامه مسابقات و دستیابی به جایگاه مناسب، مدعی است تیم ملی با این روند شانس خوبی برای دستیابی به سهمیه جام جهانی خواهد داشت.

کریمی: از صعود و نمایش تیم ملی لذت بردیم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی، هافبک پدیده مشهد درباره شرایط این تیم در تعطیلات می‌گوید: خوشبختانه تمرینات و اردوی مناسبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده ادامه مسابقات هستیم. بازی سختی پیش روی ما قرار دارد و باید با انگیزه کافی برای این دیدار آماده شویم.

 

وی ادامه داد: استقلال تیم خوبی است و برای دستیابی به امتیاز این بازی در خانه خود انگیزه زیادی دارد اما ما نیز تلاش خواهیم کرد تا به بهترین شکل در این بازی حاضر شویم و هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد. 

 

هافبک پدیده درباره عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی نیز گفت: تیم ملی نشان داد اگر حمایت و تصمیمی درست درباره آن گرفته شود در آسیا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از یک ناامیدی بزرگ به یک هدف مناسب رسیدیم. از نمایش تیم ملی و قدرتنمایی آنها در این رقابت‌ها لذت بردیم و امیدوارم بتوانیم در مرحله بعدی نیز با حفظ همین روند و برنامه ریزی مناسب به هدف اصلی مان برای صعود به جام جهانی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها