کد خبر : 1762424 | 29 خرداد 1400 ساعت 15:29 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: حضور در تایلند یک چالش بزرگ برای من است

هافبک لژیونر فوتبال ایران در لیگ تایلند با ارزیابی مثبت از شرایط این کشور، ابراز امیدواری می‌کند بتواند در فصل جدید رقابت‌ها نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

رحمانی: حضور در تایلند یک چالش بزرگ برای من است

به گزارش "ورزش سه"، ماهان رحمانی، هافبک سابق پیکان و مس کرمان راهی لیگ تایلند شده و در تیم نونگ بوآ فعالیت خود را دنبال خواهد کرد. او که راهی این کشور شده درباره شرایط خود اینچنین می‌گوید: بعد از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه که خیلی سخت بود، به تازگی به تمرینات اضافه شده‌ام. هنوز لیگ این کشور استارت نخورده و در اردوی آماده سازی حاضر هستیم.

 

وی ادامه داد: قبل از حضور در این کشور و این تیم بررسی‌های زیادی انجام دادم و به خوبی از شرایط و کیفیت آنها آگاه هستم. تیم خوبی است و جاه طلبی بزرگی را در فصل جدید دنبال می‌کند و همین مساله انگیزه مرا برای موفقیت در آن افزایش داده است. انتظار چنین امکاناتی را البته نداشتم و واقعا دروغ نیست اگر بگویم سطح امکانات این باشگاه از خیلی از تیم‌های مدعی ما هم بالاتر است. این کشور سرمایه‌گذاری مناسبی برای پیشرفت فوتبال خود داشته و به نظرم سطح فنی فوتبال آنها هم در شرق آسیا مناسب است.

هافبک دفاعی تازه وارد تیم نونگ بوآ درباره انگیزه‌های خود گفت: این یک چالش بزرگ برای من محسوب می‌شود. انگیزه زیادی دارم تا با درخشش در این تیم بتوانم شرایط پیشرفت بیشتری برای خودم فراهم کنم و به تیم و لیگ معتبر از اینجا هم بروم. با این حال به نظرم یک انتخاب خوب بود و به آینده فوتبالی‌ام کمک زیادی خواهد کرد.

 

1613792

 

رحمانی با اشاره به اینکه تمرینات سخت آماده سازی را دنبال می‌کنند گفت: تمرینات آماده سازی ما به تازگی شروع شده و فرصت مناسبی برای هماهنگی و شروع فصل جدید داریم. در تلاش خواهیم بود تا به نتیجه لازم برسیم و رتبه مناسبی را در این فصل کسب کنیم.

دیدگاه‌ها