کد خبر : 1762668 | 30 خرداد 1400 ساعت 18:24 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

دی بوئر: آلمان دوباره مدعی قهرمانی شد

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند از اهمیت ممفیس دیپای، مهاجم 27 ساله در ترکیب تیم خود سخن گفت.

دی بوئر: آلمان دوباره مدعی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در شرایطی فردا شب به مصاف تیم مقدونیه شمالی می رود که از دو بازی ابتدایی خود در رقابت های یورو 2020 شش امتیاز کسب کرده و صعود خود به دور بعدی را قطعی ساخته است. فرانک دی بوئر در آستانه این دیدار به تمجید از عملکرد تیم ملی آلمان برابر پرتغال پرداخته و مدعی شد ژرمن ها دوباره تبدیل به مدعی قهرمانی در یورو 2020 شدند.

 

1535887

 

فرانک دی بوئر گفت: "در دیدار فردا با مقابل مقدونیه شمالی تنها دو تغییر در ترکیب اصلی هلند خواهیم داشت. ممفیس دیپاس اولین کسی است که از خودش و نحوه بازی اش انتقاد کرده و به خودش می گوید من می توانم بهتر از آنچه که تا حالا نشان داده ام باشم. دیپای مورد انتقاد قرار گیرد تبدیل به شخص متفاوتی نمی شود. او اعتماد به نفس بالایی داشته و دقیقا می داند چه می خواهد. ناراحت کردن دیپای کار چندان آسانی نیست. امیدواریم که او به سطح مورد نظر برسد و دیپای در کل بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی هلند محسوب می شود.

 

مدعیان قهرمانی در یورو 2020؟ ایتالیا تاکنون بهترین عملمرد را داشته است. همچنین بعد از پیروزی مقابل پرتغال، تیم ملی آلمانی نیز دوباره در میان تیم های مدعی فتح عنوان قهرمانی قرار می گیرد. آلمان دیروز و در جریان برتری 4-2 مقابل پرتغال نمایشی فوق العاده ارائه داد و این شاید بهترین بازی یک تیم در کل رقابت های یورو 2020 تا امروز بود."

دیدگاه‌ها