کد خبر : 1762725 | 30 خرداد 1400 ساعت 21:58 | 112.9K بازدید | 36 دیدگاه

شب پرماجرای مهاجم جنوبی در آزادی

عیسی و چشمک شیطنت‌آمیز به اولین جام

مهاجم جنوبی پرسپولیس شب پرماجرای در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت و در نهایت امضای خود را پای اولین قهرمانی این تیم در قرن جدید زد.

عیسی و چشمک شیطنت‌آمیز به اولین جام

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر که به نظر از گلزنی خود در سوپرکاپ اعتماد داشت، اینبار برادر و برادرزاده‌اش را به استادیوم آزادی آورده بود تا جشن خانوادگی‌اش را در پایان این جدال پیش‌بینی کند.

 

در روزی که یحیی گل محمدی وحید امیری و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت به طور کامل در اختیار نداشت و شهریار مغانلو نیز شرایط بدنی لازم برای حضور فیکس در ترکیب را نداشت، سرخ‌ها در استادیوم آزادی چشم به اولین جام خود در سال 1400 در استادیوم آزادی دوخته بودند و در نهایت نیز در یک بازی پرتنش به آن دست یافتند.

 

در این میان اما عیسی آل کثیر بار دیگر در نقشی پررنگ در ترکیب پرسپولیس ظاهر شد؛ او که در نیمه اول فرصت چندانی برای خودنمایی مقابل کارآگاه گجت تراکتوری‌ها نداشت و نتوانست دروازه محمدرضا اخباری را با خطری جدی مواجه کند، در نیمه دوم با حرکتی انفجاری و نفوذ به عمق دفاع حریف و در ادامه با دریبلی دیدنی و از پیش برداشتن محمدرضا خانزاده، ضربه‌اش را به قعر دروازه تراکتور روانه کرد تا جشن گل خود را برپا کند.

 

 

1614262

 

 


مهاجم جنوبی پرسپولیس اما دقایقی قبل از این گل با مصدومیتی سخت مواجه شده بود؛ تصاویری که عکاس ورزش سه ثبت کرده نشان می‌دهد که این بازیکن به شدت از ناحیه انگشت دست راست دچار آسیب شده است. این مصدومیت اما چیزی نبود که او را از هدف خود برای گلزنی دور کند و او پیش از این و در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020 نیز با انگشت شکسته پا، در نقش گلزن اول سرخ‌ها ظاهر شده بود و البته پایانی تلخ را با محرومیت پشت سر گذاشته بود. 

 

عملیات جا انداختن انگشت دست عیسی آل کثیر در گوشه زمین توسط کادرپزشکی خیلی زود دنبال شد تا یحیی گل محمدی از تعویض این مهاجم بگذرد و فرصت لازم را برای دستیابی به هدفش به او بدهد. آل کثیر که روی سکوها برادرزاده‌اش را می‌دید با انگیزه‌ای دو چندان بازی را دنبال کرد و موفق شد در فراری جالب در ضدحمله و ضربه  تمام کننده خود، پیام آور شادی گل و کسب جام قرار گیرد. 

 

 

 

 


بعد از اتفاقاتی که بعد از بازی با پاختاکور ازبکستان افتاد و منجر به محرومیت عیسی آل کثیر شد، همه در انتظار شادی گل‌های این مهاجم جنوبی هستند و او اینبار بعد از اینکه پاس دیدنی عالیشاه را تبدیل به گل برتری تیمش کرده بود، با فرار از خیمه کاپیتان دوم این تیم که به دنبال برپایی جشن گل دونفره با او بود، سمت دیگری را در پیش گرفت و با چرخاندن انگشتان دست و فریادهای بلند که در سکوت استادیوم آزادی کاملا قابل تشخیص بود، شادی گلش را به اجرا گذاشت. 

 

 

 


آل کثیر بعد از دقایقی از این گل با نظر یحیی گل محمدی از زمین خارج شد و راهی نیمکت تیمش شد تا خط حمله پرسپولیس اینبار با زوج مهدی عبدی و شهریار مغانلو در ادامه بازی به دنبال تحت فشار قرار دادن تراکتور باشد. آل کثیر نیز اینچنین با چشمک به لنز دوربین عکاس ورزش سه، تصویری دیگر از خود در این بازی ثبت کرد تا شب پرماجرای خود را در استادیوم آزادی اینچنین با فیگوری جالب تکمیل کند. 

 

 

1614263

 

مهاجم سرخ‌ها که با مصدومیت انگشت مواجه شده، در ادامه بازی نیز روی نیمکت کار را با کمپرس یخ روی ناحیه آسیب دیده‌اش پشت سر گذاشت تا خود را مهیای برگزاری جشن قهرمانی و بالا بردن اولین جام دوران حضورش در این تیم کند. جامی که ردپای او در آن کاملا دیده شد و توانست روی تمام بدشانسی‌های چند وقت اخیرش خط بکشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها