کد خبر : 1762767 | 30 خرداد 1400 ساعت 23:50 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف تلخ هازارد؛ مچ پایم مثل ۱۰ سال پیش نمی‌شود

ادن هازارد، ستاره تیم ملی بلژیک، ابراز امیدواری کرد که برای مسابقات حذفی یورو کاملا آماده باشد.

اعتراف تلخ هازارد؛ مچ پایم مثل ۱۰ سال پیش نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بلژیکی از زمان انتقال به رئال مادرید دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته قابلیت‌های خود را در این تیم به نمایش بگذارد. انتقادهای زیادی نسبت به ادن هازارد مطرح شده اما خود او معتقد است که می تواند برای تیم ملی و باشگاهش همچنان بدرخشد.

 

بلژیک فردا در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت‌های یورو به مصاف فنلاند خواهد رفت و احتمالاً هازارد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.ادن هازارد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: " خواهیم دید که شرایط در بازی چگونه پیش خواهد رفت اما ممکن است من 90 دقیقه در زمین حضور نداشته باشم. من می خواهم بیشترین دقایق ممکن را در زمین حضور داشته باشم تا به آمادگی بالایی برسم.

 

 

1614333

 

 

من هرگز به توانایی‌های خود شک نکردم. سه بار مچ پای من شکست. هرگز مثل 10 سال پیش نخواهد شد اما من می‌دانم که اگر در فرم باشم می توانم خودم را به اثبات برسانم. این همان چیزی است که اکنون روی آن کار می‌کنم."

 

هازارد در ادامه گفت: "من هنوز 100 درصد آماده نیستم اما آماده ام که از ابتدا به میدان بروم. برنامه برای حضور من در ترکیب کاملا تدریجی بوده است.  کاملاً مهم است که در مرحله حذفی آماده باشم. ما باید تلاش کنیم تا بهتر شویم و از فردا تمام سعی خود را در این زمینه انجام خواهیم داد. مسابقات طولانی است و ما تمام تلاش خود را در ادامه انجام خواهیم داد."

 

 

1614335

دیدگاه‌ها