کد خبر : 1762812 | 31 خرداد 1400 ساعت 09:51 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

رابرت پیج:

هیچوقت شخصیت یک ولزی را دست کم نگیرید

ولز با وجود شکست برابر ایتالیا در آخرین بازی خود از مرحله گروهی، توانست به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله بعد یورو 2020 صعود کند.

هیچوقت شخصیت یک ولزی را دست کم نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، رابرت پیج، سرمربی موقت تیم ملی ولز، پس از صعود از گروه A، به حریفان این تیم در مرحله حذفی یورو 2020 هشدار داده است که بازیکنان او را دست کم نگیرند.

شب گذشته ولز 1-0 برابر ایتالیا شکست خورد اما توانست به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سوییس به مرحله بعد صعود کند.

پیج پس از صعود به مرحله حذفی یورو 2020 از تیم خود به خاطر مدیریت ماهرانه سفر و اقدامات احتیاطی در مقابله با کرونا تمجید کرد و گفت که احساس می کند که آنها همچنان می توانند با تکیه بر ستاره های‌شان، گرت بیل و آرون رمزی، فراتر از انتظارات ظاهر شوند.

 

1614397

 

پیج گفت: "من واقعا به بچه ها افتخار می کنم و در انتظار آغاز بازی ها در مرحله بعد هستم. شخصیتی که ما در رختکن داریم خارق العاده است. هرگز شخصیت یک ولزی را دست کم نگیرید.

اوضاع برای ما آساننبوده چرا که مجبور شدیم به باکو برویم تا با سوییس و ترکیه بازی کنیم و بعد به ایتالیا سفر کنیم تا با تیم ملی ایتالیا رو به رو شویم و حالا هم باید به آمستردام برویم.

روی کاغد به نظر ایده فوق العاده ای می آید که در سراسر اروپا بازی کنیم، اما از نظر دردسرهای جابه‌جایی یک کابوس تمام عیار است. بعد تازه باید کرونا را هم به همه اینها اضافه کنید."

 

1614396

 

در دقیقه 55 بازی برابر ایتالیا ولز با اخراج  ایتان آمپادو 10 نفره شد اما آرون رمزی، ستاره این تیم، می گوید که آنها توانستند واکنشی فوق العاده به این اتفاق داشته باشند و بازی را همچنان نزدیک به حریف نگه دارند.

رمزی گفت: "ما در زمین هوای یکدیگر را داشتیم و کارمان را انجام دادیم. بعد از کارت قرمز برای ما بسیار مهم بود که همچنان متمرکز بمانیم و از هم فرونپاشیم و تلاش کنیم که چند موقعیت هم خلق کنیم، که دقیقا همین کار را کردیم.

شاید حتی می توانستیم به تساوی برسیم. در حملات خیلی تهدیدآمیز بودیم و بازی را نزدیک نگه داشتیم و برای حمایت از همدیگر خیلی سخت تلاش کردیم. در رده دوم به مرحله بعد صعود کردیم بنابراین راضی و خوشحالیم."

 

دیدگاه‌ها